Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä 2020 oli ihan hyvä vuosi

Vierailija
01.01.2021 |

Poika meni naimisiin ja sain lapsenlapsen.
Mies on ihan hyvässä tikissä.
Töitä on riittänyt ja ihan normaalia elämää ollaan vietetty.
Oli ihan kiva vuosi 😊

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se oli tavallinen vuosi. Ukko töissä, lapsi koulussa. Ukko valitti töistään, kuten aina ja mulla oli tylsää, kuten aina. Pääsin kauppaan kerran viikossa, kuten jo 15 vuoden ajan. Eli normi tylsä vuosi. T. Ammattivalittaja

Vierailija
2/21 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäkoulu keväällä vähän rassasi ja lapsia harmitti kun ei päästy kesälomalla mihinkään reissuun mutta muuten ihan ok vuosi, ei mullakaan ole valittamista.

Vierailija
4/21 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa. Varallisuuteni kasvoi yli miljoonalla kiitos perinnön ja oli ihana rauhoittua vaan kotiin kaikista menoista ja siitä, että olet hyvä ihminen vain, jos saat koko ajan aikaan jotakin :) Villasukkailu kunniaan!

Vierailija
5/21 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jää kaipaamaan 2020 vuotta. Eikä tämä liity mitenkään koronaan. Sijoitussalkku nousi 70% arvossaan mutta muuten paska vuosi.

Vierailija
6/21 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona oli ainoa ikävä asia 2020.

Ei muuten, mutta näin vanhempana ihmisenä se pelottaa, vaikka ihan terve olenkin.

Parasta kuitenkin oli se, että pääsin eläkkeelle 43vuoden työrupeaman jälkeen😄

Vierailija
7/21 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli hyvä vuosi. Vuosiansio nousi, lapsenlapsi syntyi, kesälomalla päästiin parille kotimaan reissulle. Etäkoulu oli lasten mielestä jännää ja hyvin sujui.

Ikävää oli oman harrastuksen peruuntuminen suureksi osaksi vuotta eikä siksi päästy esim Norjaan tai Espanjaan kisoihin. Myös koiran pennutus jäi väliin kun uudenmaan sulku osui juuri juoksuaikaan eikä päästy uroksen luo.

Vierailija
8/21 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva vuosi eikä korona haitannut vaikka ite sen sairastinkin.

Vierailija
9/21 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja rakkauden täyteinen vuosi oli ja toivon näin olevan vuonna 2021.❤️

Vierailija
10/21 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon kans hämmentyneenä lukenut kavereiden uv-päivityksiä miten kamala tämä vuosi on ollut. Ymmärrän, että varsinkin yksineläjillä on ollut yksinäistä ja kurjaa jos ei ole pystynyt näkemään kaikkia läheisiä, puhumattakaan jos on jäänyt työttömäksi tai joku läheinen on sairastunut. Mutta ei, lähinnä tavalliset työssäkäyvät perheenäidit valittavat kun eivät ole päässeet reissuun/tapaamaan kavereitaan. Ja joo, totta kai ihmiset on erilaisia, ja joillekin tämä on varmasti ollut todella ahdistavaa aikaa.

Itse olen nauttinut valtavasti etätöistä. Olen tavannut kavereita pienellä porukalla, mutta kieltäytynyt isommista bileistä (esim. eiliset uv-juhlat skippasin, kun sinne olisi tullut yli 10 henkeä ja suurin osa eri maakunnista), samoin jouluna tapasin vain omaa perhettä. Ollaan käyty joka vuosi jossain ulkomailla, se ei tietenkään nyt onnistunut mutta ilmankin pärjää. Ihanaa kun ei ole ollut pakko käydä missään mutta on tullut lenkkeiltyä ja pyöräiltyä paljon. No tosiaan olen kotona viihtyvää sorttia ja keksin aina jotain tekemistä, sosiaaliset ja aktiiviset ihmiset ovat tosiaan varmaan kärsineet tänä vuonna.

Vierailija
11/21 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on viettäneet ihan tavallista elämää.

Oikeastihan ainut kriisi ja ongelma löytyy lehtien sivuilta.

Vierailija
12/21 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuos 2020 oli ihana, keväinen koronastressi poislukien, samaten syksyinen yhdistetty korona&flunssastressi synnytyksen vuoksi. Ja olihan se stressaavaa aikaa olla raskaana, huh. Oli ihanaa viettää aikaa kotona, molemmat etätöissä, koskaan ei olla oltu näin paljon yhdessä himassa. Saldo vuodelle 2020: saatiin laps <3 Uus työ <3 ja asuntokaupat <3 ei hullummin.

Vierailija
13/21 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdet oikeasti kirjoittaa oudosti jostain ongelmista ja katastrofeista.

Mehän eletään ja toimitaan ihan normaalisti.

Vierailija
14/21 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista porukkaa.

Vuosi oli paska ja pulinat pois!

Vierailija
15/21 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2020 sain ylennyksen ja ostin asunnon.

Hyvä vuosi.

Vierailija
16/21 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN MIEHILLE KELPAAMATON RUMA AV-JÄMÄNAINEN JA SIKSI NUSSINKOIRIA (VIDEO). KYSYTTÄVÄÄ?

Tässä nussinkoiraani:

https://gifyu.com/image/C1PX

Vierailija
17/21 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli taas kivoja kotibileitä😊

Vierailija
18/21 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan elämässä ei ollut suuria muutoksia. Muutama tapahtuma, joissa tapaan käydä, jäi pois. Muuten sekä minulla että miehellä työt jatkui normaalisti. Ainoastaan toinen aikuinen poikamme menetti työnsä koronan takia, toisella lapsemmalle taas työtä on ollut enemmän. 

Vierailija
19/21 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paras muttei huonoin vuosi. Monta kivaa kokemusta, eikä mitään isoa negatiivista omassa elämässä.

Vierailija
20/21 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLI PASKA!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi