Pidin jalkoja mun laukun päällä julkisissa ja joku vartija tuli
Kieltämään minua etten saa istua niin. Mitä se muka haittasi, kulkuväline oli lähes tyhjä eikä koronan aikaan ole sopivaa edes mennä jonkun viereen jos tilaa on paljon.
Kommentit (11)
Likaiset kengät penkillä, et itsekään haluaisi istua paskaisella penkillä.
Vierailija kirjoitti:
Siis penkillä vai?
Ei penkillä vaan laukun päällä niin että jalat lepäsivät vieressäni olevan laukkuni päällä. Istuin siis poikittain penkillä, jalkani ovat suunnilleen samanpituiset kuin penkki.
Ap
Ja siis laukku oli isokokoinen matkakassi.
Ap
Jännä että kädet on ok oman laukun päällä, mutta jalat ei. Mikähän idea tuossakin on.
En tietenkään olisi istunut noin jos kulkuväline olisi ollut täynnä. Inhoan itsekin sitä kun ihmiset sotkee likakengillään penkkejä, mutta kun mun jalat ei olleet penkillä vaan oman laukkuni päällä.
Ap
Ihmiset kävelee ohi niin sun paskaiset kengänpohjat lähmii niiden vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kävelee ohi niin sun paskaiset kengänpohjat lähmii niiden vaatteita.
Mähän sanoin että mun jalat on samanpituiset kuin se penkki oli ja siinä kohdalla käytävää oli paljon tilaa. Mut ei tuossa mitään, pitää ensi kerralla muistaa ottaa kengät pois.
Ap
Sun jalat oli penkillä, oli siinä kassi välissä tai ei, tampio!
Tuohan oli loistava tapa pitää huolta turvavälistä.
Jotkut ihmiset haisee kilometrin päähän lialta ja paskalta, moni pultsari istuu julkisissa kuset ja paskat housussa. Ei näitä kukaan tule ulos potkimaan, mutta ap:n (joka on oletettavasti ihan normaalin siisti ihminen) kengät laukkunsa päällä ovat ongelma...
Olisit sanonut pellelle, mene oikeisiin töihin.