Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaveri ilkeilee?

Vierailija
30.12.2020 |

Olen yrittänyt itsekseni saada selvyyttä erään pitkäaikaisen kaverin käytökseen, mutta en vaan ymmärrä. Hän on ihan ok ja kiva jos nähdään tietyssä porukassa, mutta yleensä aina jos ollaan kahden hän alkaa ilkeillä.

Siis naureskelee vaatteilleni, haukkuu kotiani ja arvostelee lapsiani. Ilkeydet tulevat ihan yllättävinä piikkeinä ja menen jotenkin hämilleni näissä tilanteissa. Tai jos on toinen kaveri paikalla alkaa äkkiä jättämään minua ulkopuolelle jutuista.

Olen yrittänyt kysyä mikä mättää, mutta vastausta ei tule ja hän on kun ei ymmärtäisi mistä puhun. Nyt olen ottanut etäisyyttä, mutta ihmettelen mikä saa ihmisen kaveeraa maan vuositolkulla, niin että samalla viestittää, ettei oikeasti olla kavereita? Mikähän on motiivina tällaiselle?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiltti ja rauhallinen? Minä olen ja olen huomannut, että on ihmisiä joiden on jotenkin päästävä niskanpäälle. Esim. just yrittämällä määräillä ja vinoilemalla.

Vierailija
2/12 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kaveri. 

Ei tarvitse sietää, eikä oikeastaan edes miettiä, miksi ilkeilee. Parempia löytyy, ilkeilköön jollekin toiselle.

Kuspiä mikä kuspiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen sulle jostain. Oma perhe-elämä huonompi?

Vierailija
4/12 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaveri jos käytös on noin huono.Katkaise välit tollaseen ja elä omaa elämääsi.

Vierailija
5/12 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kateellinen jostakin, kompensoi sitä ilkeilyllä. Tai sit hänellä jotain vaikeuksia omassa elämässään.

Vierailija
6/12 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällepäsmäri. Nauttii jyrätä toisia, vaikka on itse ongelma.

Vierailija
7/12 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen on! Eroon tollasesta energiasyöpöstä.

Vierailija
8/12 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen kaveri kauan sitten. Jätin kylmästi yhteydenpidon. Ymmärsin kyllä vinoilun kateudesta johtuvaksi ja säälittäväksi touhuksi.

Vierailija
9/12 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli tuollainen "ystävä. Huomasin tuon oikein kunnolla, kun aloin välttelemään kyseiselle ihmisille mukavista asioista puhumista. Otin puheeksi, jos loukkaannuin jostain mutta ei halunnut keskustella. Olen ottanut reilusti etäisyyttä, mutta silti saan välillä viestejä ja yhteydenottoja jne. Yleensä vastaan jotain neutraalia ja kohteliasta, jossa kysyn kuulumisia. Ja saattaa mennä useita päiviä, kun vastaa jne. Yrittää selvästi saada huomiota. Ja kuulla että kaipaan hänen ystävyyttään jne. Nykyään en enää juurikaan, kuin hymähdä näille. Enkä itse pidä mitään yhteyttä häneen. Kieltäydyn kyläilykutsuista jne. Odotan että yhteydenpito loppuu hänen osaltaan ilman sen suurempaa draamaa.

Vierailija
10/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niitä jotka tulevat neljäntenä

Vierailija
11/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero moisesta hyvän sään aikana.

Vierailija
12/12 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kateellinen jostakin, kompensoi sitä ilkeilyllä. Tai sit hänellä jotain vaikeuksia omassa elämässään.

miksi aina vedetään kateuskortti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi