Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, miksi esim. Taiveahoa saa arvostella, mutta ketään muuta ei?

Vierailija
30.12.2020 |

Rankkaa arvostelua tuossa ketjussa. Jotenkin ymmärrän vielä Maisan ja Tonin arvostelut, mutta raakaa arvostella esim. Satua. Kymmeniä peukutuksia, eikä yhtään vastakkaista peukkua.

Miksi sitten, kun joku arvostelee av:lla esim. lastensa nykyistä äitipuolta tai kaverin puolisoa nimettömänä - niin aloittaja lynkataan? Kun ei saa arvostella.

Av hämmästyttää minua epäloogisuudellaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Satu jättänyt Kangen aika ilkeästi. Kanki oli ihan surun murtamana pitkään ja laittoi kuvia kun joulupöydässäkin oli vain makkara. 

Vierailija
2/7 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän av-mmmoilla on verrattavia kokemuksia. Sitten kun niistä kirjoittaa, niin aloittaja saa haukut toisten ihmisten arvostelemisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut palstalla haukut siitä, että ole kirjoittanut millainen eksän nyksä on. Mitä hän on sanonut tai tehnyt.

En ymmärrä, miksi.

Vierailija
4/7 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksia saa arvostella, mutta muita ei?

Vierailija
5/7 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Satu jättänyt Kangen aika ilkeästi. Kanki oli ihan surun murtamana pitkään ja laittoi kuvia kun joulupöydässäkin oli vain makkara. 

Kangelle kävi kuitenkin hyvin ja hän löysi lopulta uuden rakkauden. 

Tosin minulla on epäluuloja Jannikaa kohtaan. Hän vaikuttaa laskelmoivalta naiselta. Mutta yhtä kaikki, Kanki sai kauan kaipaansa lapsen. 

Vierailija
6/7 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla uusi palstalla. Kyllä täällä saa ihan vapaasti haukkua Maisaa, Marttiinaa, Tuksua, Sofiaa, Nannaa jne.

Vierailija
7/7 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kangelle kävi kuitenkin hyvin ja hän löysi lopulta uuden rakkauden. 

Tosin minulla on epäluuloja Jannikaa kohtaan. Hän vaikuttaa laskelmoivalta naiselta. Mutta yhtä kaikki, Kanki sai kauan kaipaansa lapsen. 

Ei järkiperäisessä liitossa mitään pahaa ole. Ennen vanhaan ihan normaalia, että katsotaan hiukan aivoillakin kenen kanssa lähdetään kimppaan. Kaikkonen on isämateriaalia, turvattu taloudellinen asema ja lempeän oloinen mies. Jannika on nuori ja nätti, eikä mikään bimbokaan vaikuttaisi olevan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme