Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointi hirvitys alaikäisellä

Vierailija
02.06.2014 |

Tulipa taas surfattua Youtubessa ja ehdotuksista pomppasi tällainen esiin. Seurailen joskus netistä aikani kuluksi ihmisten vlogeja, mutta nyt ehdotuksista pompsahti esille jotain aika järkyttävää.

Katsokaas tämä video:

Noin nuorella tytöllä about 15-20cm ruusutatuointi kädessä. Tytöstä kasvaa vielä ihan näyttävä kaunotar, tuollaisen nyt olisi ymmärtänyt jollain vähän pyylevämmällä, ei niin hyvännäköisellä naisella (ei pahalla).

Ketä vanhempi tai tatuoija antaa noin nuoren ja kauniin naisen alun pilata itsensä tuollaisella hirvityksellä. Tyttö sanoi videossa saanensa sen 16 vuotis synttärilahjaksi. Että sellainen synttärilahja...

Tyttöä en halua syylistää, nuorena kun ihmiset kokeilevat eri asioita ja uskon että on siihen tyytyväinen, mutta tuolla iällä luulisi että jotkin "taustavoimat" puuttuisivat peliin.

Kävelisitkö itse ylpeänä äitinä nuoren, vieläpä suhteellisen kauniin tyttäresi vierellä jolla on tuollainen pubiruusun merkki kädessä?

Tähän asti olen suhtautunut tatuointeihin aika neutraalisti, mutta nyt hyppäsi jostain syystä yli... Ilkeältä en haluaisi silti kuulostaa, tyttöä vain sääliksi käy.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin antaisin lapseni ottaa tatuoinnin, kuin sallisin hänen käyttää sanaa "ketä" sanan "kuka" tilalla.

Vierailija
2/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit pilkun virkkeestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa ap kovin vanhanaikaiselta... "Pubiruusun merkki kädessä", heh. Nykyään tatuoinnit on ihan yleisiä eikä niistä enää ajatella että ne on jotain huoraleimoja tai vankilakundien ja merimiesten juttuja tai muuten epäilyttäviä. Ne ovat vain oman henkilökohtaisen tyylin ilmaus. 

En kyllä näe tuossa kerta kaikkiaan mitään pahaa, ja jos minun tyttärelläni olisi tuollainen, ei todellakaan haittaisi yhtään. 

Vierailija
4/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin nimenomaan kommentoinut samaa kuin 2.viestissä.

Vierailija
5/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 23:40"]

Unohdit pilkun virkkeestäsi.

[/quote]

Kielioppi-, pilkku, ja yhdyssanavirheet ovat anteeksiannettavia. "Kuka-ketä" ei ole.

Vierailija
6/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta välkyltä ja muutenkin rumaa haukkua nuorta. Pubiruusu olet itse

Vierailija
7/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävän näkönen tatuointi.

Vierailija
8/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mua harmittaisi lapsen itsensä takia jos menisi ottamaan tatuoinnin kauhean nuorena, koska itse otin 16v ja nyt aikuisena kaduttaa todella paljon, koska ei ole todellakaan mun juttu. Onneksi tatskan saa nykyään pois aika hyvin. Mutta, kaikki eivät ole yhtä ajattelemattomia kuin minä, ja joku saattaa iloita siitä tatuoinnistaan vielä vanhana mummonakin, joten en nyt lähtisi yleistämään.

Vierailija
9/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahaha! On kiva katsoa kuinka herkkänahkaista porukkaa täällä on, ketä lie wt-mammoja. Ja ennen kuin valitatte sanasta "ketä", niin se on aivan oikea sana, objektimuoto.

Vierailija
10/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii hyi ruusuthan onki rumia kuin persees.

Vierailija
11/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällä palstalla jaksetaan jauhaa kuinka wt:tä tatuoinnit ovat, osa vastaan, osa puolesta. Täysi sota välillä päällä. Kas kummaa kun on nuori tyttö keskustelun kohteena, niin heti ollaan niin puolustelevia. Tekopyhyys paistaa taas läpi, aivan järkyttävähän tuo on etenkin noin nuorella tytöllä, minun mielestäni siis. Jos haluaa noin nuorena hakeutua tulilinjalle, lue nettiin, niin ei se arvostelu ikää katso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi