Kusaiseminen konjakkipulloon?
Teoreettinen tilanne: alkoholijuomia arvostavalla miehellä on avattu pullo lahjaksi saatua konjakkia. Missä tilanteessa on oikeutettua kusta lirauttaa kertakäyttömukiin, ja kaataa mukin sisältö pulloon, konjakin sekaan?
Kommentit (15)
Sellaisessa tilanteessa, jossa avuliaat av-mammat antaisivat sinulle ohjeeksi JSSP
Se on aikomuksena myöhemmin mutta pitää ensin järjestellä omat asiat kuntoon.Nyt mies pilasi (perui) minulle tärkeän asian josta on moneen kertaan sovittu. Hmm. Ap
Teeppä siitä itelles kunnon paukut ja aamulla kuset tummaa kusta pulloon
En voi juoda konjakkia, maistuu niin paskalle :( Tai nyt kuselle :D Ap
Muista pestä hammasharjalla pönttöä.. Tulee molemmista tuuteista ;)
Joskus tekis mieli tehdä jotain tuollaista. Jotkut asiat ovat niin tärkeitä, että toisen arvostuksen puute tappaa lämpimät tunteet...
En voisi tehdä kenellekään noin :( tuntuu kamalalta ajatellakin. Vaikka itselläni on enemmän vihamiehiä kuin ystäviä, ja kyllä todellakin vihaan joitakin ihmisiä. Olen liian kiltti, ja se ärsyttää!
Taitaa olla pönttö meillä puhtaampi kuin miehen hammasharja :( t ap
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 23:41"]Taitaa olla pönttö meillä puhtaampi kuin miehen hammasharja :( t ap
[/quote]
Kaivoitko sillä korvaasi?
en ole kaivanut, hyi olkoon mikä ajatus. ties minkä taudin saisi :o t ap
nyt menen nukkumaan elämäni miehen viereen, joka on koira :) "ihmis" mies saa nukkua kusipullonsa kanssa. t ap
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 23:58"]
nyt menen nukkumaan elämäni miehen viereen, joka on koira :) "ihmis" mies saa nukkua kusipullonsa kanssa. t ap
[/quote]
Olet säälittävä...
Säälittävä tai en, nyt mieleni on vallannut tyyni rauha vaikka mies on mulkuista mulkuin. Onni löytyy konjakkipulloon kusemalla.
Ei se kusi taida paljon maistua konjakin seasta. Luulisin, en oo kusi-konjakkia maistanut.
Mua naurattais kauheesti ajatus että otat kuvatodisteen jossa kaadat sitä kusta pulloon..sit kun pullo on joskus muutamien viikkojen päästä tyhjä niin kerrot siitä jekustasi. Mies tietenkin nauraa että ei pidä paikkaansa. Tämän jälkeen näytät sen kuvan.. Vois olla kiva nähdä äijän ilme :D
Tänään mies joi sitä konjakkia :) Oli kuulemma hyvää :D