Miksi sanot että siivoat Facebookkavereitasi?
Epätoivoinen yritys saada heidät vielä tykkäämään julkaisustasi? Miksi muuten sanoa ääneen? Poista vain äänettä ja sillä siisti.
Kommentit (14)
Olen joiltakin säästänyt sen vaivan ja siivonnut itseni pois heidän kaverilistoiltaan.
Tykkään niistä julkaisuista, joista oikeasti tykkään.
Eräs kaveri uhkaili kuukausi sitten päivityksessään että nyt eroaa facebookista, on vielä tänäkin päivänä mukana. Kai se on vastaavaa huomion kerjäämistä. Toinen uhkaili että "tykkää tästä syöpäkertomuksestani niin tiedän kuka on edelleen kaverini", ulkomaalainen enkä tiedä oliko sillä edes oikeasti syöpää.
En ymmärrä kuinka joillekin somesta oikein tulee sellainen ongelma että pitää erota. itse pystyn kyllä hallitsemaan some-käyttöni eikä mitään syytä erota.
Vierailija kirjoitti:
Olen joiltakin säästänyt sen vaivan ja siivonnut itseni pois heidän kaverilistoiltaan.
Tykkään niistä julkaisuista, joista oikeasti tykkään.
Mutta miksi ilmoittaa tuo kaikkien nähden? Poistat vain kavereista vähin äänin ja sillä siisti.
Mun mielestä paljon loukkaavampaa että ilmoittaa poistavansa kavereita, kuin että poistaisi vaan kaikessa hiljaisuudessa.
Ei ole poistettu kavereista, mutta kyllä tulee paha mieli, kun jotkut poistetaan tuollaisen tiedonannon jälkeen. Ei mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään niistä julkaisuista, joista oikeasti tykkään.Mutta miksi ilmoittaa tuo kaikkien nähden? Poistat vain kavereista vähin äänin ja sillä siisti.
÷÷÷÷÷÷
Juu niin olen tehnytkin. Taisin kirjoittaa epäselvästi. Tai sitten en reagoi mitenkään.
Ne kaverien siivoamis aloitukset on kyllä ihan turhia.
Samoin sellaiset, "missä olemme tavanneet?" - aloitukset facessa. Tiedän varsin hyvin, milloin ja missä olen tutustunut kavereihini.
Mutta tietysti face on face, eikä sitä kannata ottaa turhan vakavasti.
Joo, noloinpia on ne, jotka pyytää ilmoittamaan, jos haluaa pysyä kaverilistallaan. En ole ilmoittanut, mutta kummasti ei ole poistettu kavereista.
Poistin kavereistani tuollaisen ilmoittajan. Sitten ihmetteli miksi ei enää olla kavereita.
Enpä edes huomaa ja tai tiedä kuka on poistanut jos on. Nykyisin enää edes seuraa ketään muita kuin omia ryhmiä.
Jokaisel on tää yks ainakin siel facebook kavereissaan
”Tulipahan putsattua kaverilista turhista tyypeistä :—) uus vuos uudet kujeet ;)))”
Joo en ole minäkään ymmärtänyt miksi se pitää kaikille kavereille ilmoittaa. Poistaa vain kavereistaan ja sillä siisti.
Tarpeettomista kavereista pääsee eroon silleen ettei edes mene faceen. Saa olla ihan rauhassa kun ei ole osana tuota mukasosiaalista mediaa.
Minä ilmoitin poistavan fb profiilin siksi että se vaan tuntui kohteliaalle muita kohtaan.
En siis todellakaan kerjännyt tällä huomiota vaan oikeasti oli helpotus poistaa kyseinen sovellus.
Ahdistus poistui sen mukana
Kaikille ei vaan sovi tuo someilu eikä kaikki siellä viihdy.
Feikkiä lähes kaikki, jopa kuvat pitää muokata aikuisten ihmisten.
Vastenmielistä!
#VainNarsistiJutut