Hävettää olla aikuinen teini :( Miten kasvaa henkisesti ja tulla paremmaksi ihmiseksi?
Olen niin epäkypsä ihmisenä että hävettää, ja nyt pitäisi saada joku pikakurssi aikuisuuteen että voin taas elää itseni kanssa.
Minulla on kaveri, jonka kanssa en voisi ikinä olla suhteessa mutta se ei ole estänyt meitä flirttailemasta toisillemme aina kun satutaan yhteen. Hän on ollut pitkään sinkku, mutta on nyt alkanut seurustella. Inhoan myöntää tätä edes itselleni, mutta olen niin mustasukkainen että yököttää :( Uusi kumppani on kuin kopio minusta, mutta (totta kai) vielä vähän timmimpi, valkohampaisempi, tuuheatukkaisempi ja upeampi. Varmaan myös fiksumpi ja parempi ihminen.
Vuoden alkuun sopii kaikenlaisten lupausten tekeminen paremmasta elämästä ja itsensä kehittämisestä. Nyt rakas av, miten voisin tulla paremmaksi ihmiseksi siten, että en olisi mustasukkainen tälle upealle olennolle sitten kun väistämättä meidät jossain vaiheessa esitellään?
Vaikutat jo aika mukavalta ja kypsältä kun tiedostat että tunteet on sun omaa epävarmuutta ja mustasukkaisuutta... Mulle toiset vaan aukoo päätä ja yrittää projisoida nuo tunteet minuun... Ajattelet että sunkin vuoro vielä tulee!