Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tiesitte että haluatte toisenkin lapsen?

Vierailija
01.06.2014 |

Kun me ei tiedetä vieläkään. Lapsi yli 3v ja pian aloittaa päikyn. Omaan valmistumiseen menee 2 vuotta ja sitten lapsi yli 5v. En aio enää äippäloman takia koulua keskeyttää. Mutta onpahan jo iso lapsikin kun valmistun. Ja sitten haluaisin ehkä töitäkin tehdä. Vielä isompi! Ajoikohan aika ohi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti synnytyksen jälkeen tiesin että haluan vielä toisen. Nyt toinen täytti just vuoden, ja nyt tuntuu että kolmaskin mahtuisi tähän perheeseen...

Vierailija
2/10 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:14"]Heti synnytyksen jälkeen tiesin että haluan vielä toisen. Nyt toinen täytti just vuoden, ja nyt tuntuu että kolmaskin mahtuisi tähän perheeseen...

[/quote]

Mä näkin halusin kovasti toista pienellä ikäerolla (hormonipäissäni?), yritettiinkin jonkin verran mutta yli vuoden imetys piti minut täysin epäfertiilinä. Sittemmin mies sanoi että isompi ikäero, sittemmin olen huomannut ettei minulla ole enää minkäänlaista halua saada enempää lapsia, yhden kanssa koeteltu sen verran. Ja nyt siis ollaan tässä tilanteessa että kolme neljäkin vuotta kuluu hujauksessa puuhaten ihan muita. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan lapsi porskuttaa jo reppaasti neljättä ikävuottaan! Miten tässä näin kävi??

Vierailija
4/10 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa vaan lapsen tulla ja sitten ne työhommatkin järjestyy. Yleensä sitä murehtii ennakkoon vaan turhaa ja omaa epävarmuuttaan. Minulle tuli sellainen tunne kirjoituksestasi, että haluaisit lisää lapsia, mutta jotenkin työelämä mietityttää ja pitäisi sinnekin ehtiä. Ehdit kyllä sinne. Kuuntele vain sydäntäsi ja anna mennä. 

Vierailija
5/10 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ongelma on se etten enää yhtään halua lapsia. Työelämä ei huoleta, mies pitäisi puolet vapaista. Mutta kun tää yks on ollut niin raskas tapaus. Että toista en jaksais. Ei tietty ollut ihan pienenä vielä niin, vaikka nukkui huonosti. Lapsiperhe-elämä on minulle epäsopivaa...

Vierailija
6/10 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päättänyt jo ekaa odottaessani että toinen lapsi saa tulla heti perään, jos on tullakseen. Onneksi tuli tehtyä lapset pienellä ikäerolla, koska muuten en olisi varmaan enää halunnut toista esikoisen kasvaessa ja vaativan luonteen paljastuessa. Lapsille selvästi suuri onni että on sisarus, vanhempana pääsisi varmasti helpommalla sen ainokaisen kanssa.

Vierailija
7/10 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tuli vähän kuin varkain. Ajatus oli 2 vuoden ikäerolla ja tuli 1,5 vuotta väliä. En tiedä olisinko lopulta tehnyt ollenkaan, mutta kohtalo puuttui peliin. Aina ollut ajatuksena kaksi lasta, mutta yhden kanssa on kyllä sen puolen paljon helpompaa etten varmasti olisi isolla ikäerolla tehnyt ja aloittanut kaikkea taas alusta. Tämä ollut hyvä meille.

Vierailija
8/10 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli ajatuksena siis väh kaksi mutta kun raskaus ei onnistunut kun yritettiin, mies halusi lykkää ja sitten molemmat tajusi että ei se enää olekaan mikään pakollinen juttu. Kohtaloko tämäkin??

Vierailija
9/10 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/10 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin jo ekaa yrittäessä tahtovani ainakin 2 lasta. Nyt on 2 ja haaveilen 5 vuoden päästä hankkivani kolmannen jos mieskin tahtoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän