Kolmiodraama Miljonäärimiehestä! Miten saan miehen itselleni?
Meillä on meneillään kolmiodraama kolmen naisen kanssa kilpailemme ihanasta miljonäärimiehestä, miten saan miehen kokonaan itselleni?
tämä alkoi niin että pari kuukautta sitten rekisteröidyin ulkomaalaiseen deittaile miljonääriä -sivustolle ja yllättävää kyllä tutustuin sitä kautta aivan mahtavaan ja hauskaan miljonäärimieheen. Mutta mies oli tällä välin ennen minua ehtinyt jo tutustua kahteen toiseenkin naiseen samaisella sivustolla ja mies miettii nyt kuumeisesti että kenet meistä hän valitsee ensin deittailuun, sitten suhteeseen ja vaimokseen. Olen itse täysin varma että haluan viettää koko loppuelämäni juuri tämän miehen kanssa, ei pelkästään rahan takia vaan siksi että hän on mahtava ja hauska mies ja sellaista en ole aikaisemmin onnistunut kohtaamaan. Itsehän en ole mikään rikas kroisos, mutta nämä muut naiset ovat jo valmiiksi rikkaita joten he eivät mielestäni ansaitse/tarvitse itselleen mitään rikasta "elättäjää". Sen sijaan itse olen tuikitavallisessa toimistotyössä ja pakkohan se on myöntää että olisi niin mahtavaa edes välillä päästä matkustamaan! nauttia luksusjahdin kannella shamppanjaa, käydä Amerikassa, omistaa Cartierin koru jne.
Vaikka ilman näitäkin valitsisin juuri tämän miehen mutta miten minulla voisi olla mahdollisuutta häneen? täytyykö alkaa käymään salilla treenaamassa, hankkia hiusten pidennykset vai mitä tekisin?
Kommentit (2)
Aloita nyt ainakin se salitreenaus, siitä on iloa ja hyötyä joka tapauksessa :D
Mitenkä ois jos oisit vaan oma ittes??? Raha ei tuo onnea,
Nim. Kokemusta on