Onko maskisuositus vähentänyt meikkaamistanne?
Olen meikannut päivittäin 13v lähtien. Nyt kun olen töissä ja kaupoissa maski naamalla,niin ensin jätin meikkivoiteen ja poskipunan pois täysin turhina. Nyt en meikkaa enää silmiäkään! Eli hailakat siansilmät vaan vilkkuu maskin takaa. Olen 48v ja tässä iässä ei olisi suositeltavaa lopettaa meikkaamista;)
Kommentit (10)
Ei ole, en ole juuri koskaan käyttänyt huulipunaa tai poskipunaa. Puuteria sipaisen huiskulla poskiin ja otsaan edelleen.
Silmämeikkiä olen käyttänyt, kuten tähänkin asti.
Ei, meikkaan samalla tavalla kuin ennenkin. Se on kuin refleksi lisätä syönnin jälkeen huulipunaa vaikka laittaisikin maskin.
On. Ennen käytin meikkivoidetta, poskipunaa, aurinkopuuteria, meikkasin huulet ja tein täyden silmämeikin. Nyt korkeintaan laitan kulmakarvat jos jaksan.
Joo. En meikkaa enää juurikaan, koska olen etätyössä. Tosin eilen erehdyin ostamaan huulipunan alennuksesta. Kotona vasta tuli mieleen, että taitaapi tuo kuivahtaa, ennen kuin korona ja maskisuositus on ohi. ;(
Vierailija kirjoitti:
On. Ennen käytin meikkivoidetta, poskipunaa, aurinkopuuteria, meikkasin huulet ja tein täyden silmämeikin. Nyt korkeintaan laitan kulmakarvat jos jaksan.
Sama
Ei, sillä en käytä maskia koskaan. Kotona tosin olen niin paljon, etten joka päivä viitsi meikata.
On. Tosin etätyö lisäsi vielä enemmän meikkaamattomuutta. Ennen saatoin laittaa meikkivoiteen ennen kauppaan menoa vaikka maski (koska on kirjava kasvojen väri), enää en jaksa vaivautua siihenkään enää. Joten perusrasvalla ja perushygienialla mennään. Meikeistä on tullut turhake.
Ei, vaan etätyö vähentänyt. Meikkaan vain, jos on etäpalavereja.
On. En viitsi meikata koska ainoastaan lenkillä olen ilman maskia. Ja silloinkin on pimeää. Turha naamaansa enää laittaa.