Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset menevät jouluruuhkiin ja uudenvuoden ruuhkiin? Siellä voi altistua koronalle

Vierailija
29.12.2020 |

Ja niin on käynytkin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa (melkein kaikki) välttää tartunnan.

Vierailija
2/8 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Kaikkienhan meidän pitää se tauti ennemmin tai myöhemmin sairastaa. Rokotteet tulevat liian myöhään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä

Vierailija
4/8 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut joulun ajan monta monta päivää ilman ulkopuolisia kontakteja. Eilen kävin maski päässä kaupassa vajaan tunnin turvaväleillä ja heti alkoi nenä vuotaa, tänään aivastanut tuhat kertaa.

MIKSI???

Vierailija
5/8 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologia selittää tämän. Ihmiseläimen vajaavainen mieli ei kykene rationaalisesti arvioimaan riskiä. Ihminen kuvittelee, että pahoja asioita tapahtuu muille muttei hänelle. Ihminen aliarvioi vastoinkäymisten riskin omalla kohdallaan, mutta yliarvioi saman riskin muiden kohdalla. Käänteisesti ihminen yliarvioi menestyksen omalla kohdallaan, mutta aliarvioi sen muiden kohdalla.

Ihmiset eivät siis ole kovin fiksuja.

Vierailija
6/8 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin maailma on ollut olemassa, väkijoukosta on voinut saada jonkin viruksen tai bakteerin. Toisaalta juuri se on myös kehittänyt vastustuskykyä erilaisille pöpöille. Jos kaikki alkavat karttamaan kontakteja ja väkijoukkoja ja jynssäämään ja desinfioimaan kaiken, mihin koskevat, elimistö ei saa enää harjoitusvastustajia pöpömuodossa, joten liikaa hysteriaa kannattaa myös välttää.

Onko muuten tutkittu, kuinka korona tehoaa siihen kansanosaan, joka työkseen altistuu pöpöille, kuten esim. mullassa mönkivät puutarhurit, kaupankassat, siivoojat, jne? Veikkaan että näillä on se elimistön oma puolustuskyky myöskin vahvempi.

Vierailija
7/8 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATO ! Ei olla köyhii , ei kipeitä ! Pitäähän päästä törsäämään ja sitten valitetaan , kun ei rahnat riitä !!!!

Vierailija
8/8 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V i tuttaa suuresti ihmisten välinpitämättömyys,!

Itse elän niin vähillä kontakteilla kuin mahdollista ja luen lehdistä kuinka on jonotettu ilmaisia ämpäreitä,jonotettu levillä.,matkustettu sinne ja tänne ja takaisin ja näiden vastuuttomien mukana saan varmasti taudin itsekin.