Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikrohampurilaisessa kaksi sämpylät alaosaa, ei yhtään "kantta"!

Vierailija
29.12.2020 |

Laitoin sähköpostilla kuvia hampurilaisesta, riittääkö vai pitääkö laittaa itse purilainen heille arviointiin kun kuitenkin valtava nälkä ja kuvissa epäkohta näkyy selvästi kuitista myös kuva josta selviää ostoajankohta ja paikka?
Haluan vain oikeutta mutta tiedän kyllä miten muut ovat saaneet hyvityksiä kuten entinen naapurini jolta puuttui hotdogista nakki kokonaan ja sai siitä hyvästä kärsimyksistään elokuvaliput ja tuotepaketin ja laskimme arvoksi sen 55 euroa. Minun tapauksessa kärsimystä nostaa se tosiasia että menin eräänlaiseen taukotilaan syömään jossa ei ollut muuta ruokaa tarjolla kun tämä epämuodostunut hampurilainen.
Kertokaa omista tuotepalkinnoistanne liittyen tuotevirheisiin

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
2/14 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se oli päivä, jolloin uskoni järjestäytyneeseen yhteiskuntaan romahti"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut 5 euron hyvityksen homeisesta juustosta sekä 8 euron lahjakortin kun sipsipussista löytyi sipsimöykky.

Vierailija
4/14 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava osti juustonaksuja niin pussissa oli hotrod- perunarenkaita. Sai valtavan laatikon erilaisia lastutuotteita, dippejäkin oli kaksi sellaista myyntilavaa!

Vierailija
5/14 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sämpyläpussiin oli eksynyt pulla. Ei mun maailma siitä romahtanut, vaikka hetken ihmettelin outoa makuelämystä. Kinkku, juusto ja kurkku ei siis sovi pullan päälle.

Vierailija
6/14 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran niin, että kondomipakkaus olikin tyhjä. Siis se yksittäispakkaus. Useampi kuukausi myöhemmin eri pakaus, sama merkki, nin tuli vastaan yksittäispakkaus jossa oli sisällä kaksi kumia. :)

Vierailija
7/14 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi kerran niin, että kondomipakkaus olikin tyhjä. Siis se yksittäispakkaus. Useampi kuukausi myöhemmin eri pakaus, sama merkki, nin tuli vastaan yksittäispakkaus jossa oli sisällä kaksi kumia. :)

Lisään vielä, että toki valitin tyhjästä kortsupakkauksesta ja sain mielipahastani hyvitykseksi useamman paketin ehkäisyvälineitä ja liukuvoiteita.

Vierailija
8/14 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuu se paneskelu!

Vierailija
9/14 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava osti juustonaksuja niin pussissa oli hotrod- perunarenkaita. Sai valtavan laatikon erilaisia lastutuotteita, dippejäkin oli kaksi sellaista myyntilavaa!

oikein lavallista? =D

Vierailija
10/14 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran vakuumipakattuja patonkeja, kotona huomasin, että ne olivat täysin homeessa. Palautin ne kauppaan ja sain kunnollisen pakkauksen tilalle, mutta en mitään hyvitystä :D

Vierailija
11/14 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, minä olin se onneton pakkaaja. Etsin sämpylälle puolikasparia, mutta joka paikassa tuli vastaan vaan alaosia. Selvisi, että eräs työntekijä oli kähveltänyt kaikki kansipalat ja kehittää niistä nyt uutta tuotetta.

Vierailija
12/14 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kerran vakuumipakattuja patonkeja, kotona huomasin, että ne olivat täysin homeessa. Palautin ne kauppaan ja sain kunnollisen pakkauksen tilalle, mutta en mitään hyvitystä :D

Ei kaupat annakaan hyvitystä, vaan valmistajat.

Vierailija
13/14 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kansi nyt niin paljon isompi ole, että se nälkään vaikuttaisi.

Vierailija
14/14 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päh, ostin kerran tuplapaketin hampurilaisia ja kävi ilmi että toisessa oli 2 alaosaa ja toisessa 2 yläosaa. Tämän järkytyksen vuoksi olikin sitten viikonloppu pilalla. haukuin pomon ja vaimon ja erothan sitä tuli sekä töistä että vaimosta. talo paloi, autosta loppui bensa, koira karkasi naapurin pummin kanssa ja mummokin sanoi vastedes äänestävänsä kepua.