Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut 30v mieheen, joka on 3000€/kk eläkkeellä?

Vierailija
29.12.2020 |

Miten suhtaudut 30v mieheen, joka on nuorempana tienannut hyvin ja joutunut loppuun palamisesta työkyvyttömyyseläkkeelle, jota saa 3000€/kk? On toipunut täysin loppuun palamisesta ja voi nyt toteuttaa itseään vapaasti lopun elämäänsä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkeen pitää suhtautua? Nythän on trendikästä tehdä videoita joissa reagoidaan toisten tekemisiin. Sitäkään ei voi ymmärtää, että mikä viisaus siinä on. Liikaa aikaa ja köyhä elämä kai.

Vierailija
2/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

..sitten heräsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on toipunut täysin, niin eläkkeen maksatus loppuu aika äkkiä ja äijä työnnetään takaisin työmarkkinoille.

Vierailija
4/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin suhtautua?

En ymmärrä.

Vierailija
5/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei loppuun palamisen tai minkään muunkaan ohimenevän vaivan vuoksi pääse pysyvästi sairauseläkkeelle, sorry.

Vierailija
6/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmettelisin tuota eläkkeen suuruutta, että mitähän hommia on tehnyt ennen burnouttia. Muuten tuumaisin, että kiva juttu hänen kannaltaan, toivottavasti käyttää aikansa fiksusti ja nauttii elämästään.

Vierailija
7/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa enää mitään aikaan, niin mitä voisi tarjota?

Vierailija
8/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollasin kanssa samalla jutulla pari kuukautta sitten. Hyvin uppos yleisöön.

Vierailija
9/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että tuollaiset asiat aina tarkistetaan tietyin väliajoin?  Jos on toipunut, silloin mennään takaisin töihin? 

Vierailija
10/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko muka saada noin isoa eläkettä tuossa iässä O_o

Vierailija
11/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen, minäkin haluan.

Vierailija
12/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin epäilevästi.

Esimiestehtävissä lähes 30v ollut mieheni saisi nippanappa tuon verran vanhuuseläkettä tk eläkettä varmasti vähemmän:) Eläkkeet laskee sitä vauhtia että reilun 10v kuluttua kun jää eläkkeelle ei ole mitään saatavaa:(

Tuo vaatisi ap:lta yli 10 000€/kk palkkaa siltä 9 vuodelta mikä eläkkeeseen lasketaan

Vierailija
13/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ihmettelisin tuota eläkkeen suuruutta, että mitähän hommia on tehnyt ennen burnouttia. Muuten tuumaisin, että kiva juttu hänen kannaltaan, toivottavasti käyttää aikansa fiksusti ja nauttii elämästään.

Ei tuo summa ole mitenkään kummallinen, olen 34v nainen ja minulla olisi nyt 2800

Vierailija
14/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että jos on toipunut niin takas työelämään vaan.

Vierailija
15/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että jätkä puhuu paskaa, ja olisin oikeassa. Et pääsisi edes maksetulle sairaslomalle tuolla diagnoosilla.

Vierailija
16/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä minä häneen niin hyvin tutustun, että tuo käy ilmi?

Vierailija
17/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin epäilevästi.

Esimiestehtävissä lähes 30v ollut mieheni saisi nippanappa tuon verran vanhuuseläkettä tk eläkettä varmasti vähemmän:) Eläkkeet laskee sitä vauhtia että reilun 10v kuluttua kun jää eläkkeelle ei ole mitään saatavaa:(

Tuo vaatisi ap:lta yli 10 000€/kk palkkaa siltä 9 vuodelta mikä eläkkeeseen lasketaan

Ei työkyvyttömyyseläkettä noin lasketa. Sille on ihan oma laskentatapansa. Lisäksi jos saa toistaiseksi voimassa olevan eläkkeen, niin ei sitä tarkastella mitenkään, ellei tienaa niin paljon että eläkkeellä työnteon raja ylittyy.

Vierailija
18/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko muka saada noin isoa eläkettä tuossa iässä O_o

Ei voi, eikä burnoutista saa edes sairausdiagnoosia eli ei palkallista sairauslomaa eikä todellakaan eläkettä.

Vierailija
19/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei burnoutin takia pääse eläkkeelle. Ehkä jokin mt-sairaus takana.

Vierailija
20/27 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun kuin luuseriin, joka ei mene töihin. Pikku tissiposki ryömii nyt pois kolostaan ja menee takaisin tienaamaan rahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan