Kateellinen kaveri
Minun pitää kehua hänen opintomenestystään (olemme aikuisopiskelijoita samalla luokalla). Jos minä sanon jotain, hän ohittaa sen ja on suoraan sanonut, ettei jaksa kuunnella.
Jos minulla on uusia vaatteita, hän haukkuu ne.
Sain työtarjouksen pääkaupunkiseudulta. Kaverini sanoi, ettei kannata lähteä.
Mikä neuvoksi?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:42"]
Lähde Pääkaupunkiseudulle :)
Mä en nyt varsinaisesti muuta ongelmaa kuin et annat ton ihmisen vaikuttaa liikaa sun mielialaan. Älä ole enää sen kaveri.
[/quote]
Siitä seuraa kosto. Kokemusta on.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:42"]
Mä en nyt varsinaisesti muuta ongelmaa kuin et annat ton ihmisen vaikuttaa liikaa sun mielialaan. Älä ole enää sen kaveri.
[/quote]
[/quote]
No sulje sitten pois vain sun elämästä henkisesti. Asennoidu niin ettei sua kiinnosta sen ajatukset, mielipiteet tai mikään muukaan. Voit (tai tässä tapauksessa pitää) kuunnella mut älä anna sen päästä "ihon alle". Äläkä kerro sille asioitasi ellei se itse kysy, pääset helpommalla, kun se ei pahoita sun mieltä. Mä veikkaan et tollainen ihminen on tyytyväinen "kuunteluoppilaasta", joka vain nyökyttelee ja välillä ihastelee ;)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:42"]
[/quote]
[/quote]
No sulje sitten pois vain sun elämästä henkisesti. Asennoidu niin ettei sua kiinnosta sen ajatukset, mielipiteet tai mikään muukaan. Voit (tai tässä tapauksessa pitää) kuunnella mut älä anna sen päästä "ihon alle". Äläkä kerro sille asioitasi ellei se itse kysy, pääset helpommalla, kun se ei pahoita sun mieltä. Mä veikkaan et tollainen ihminen on tyytyväinen "kuunteluoppilaasta", joka vain nyökyttelee ja välillä ihastelee ;)
[/quote]
Öh, mitä ap saa siitä?
Kukaan ei pakota sinua olemaan hänen kanssaan, vai mitä? Olet vain sen pakollisen (opintojen ajan), ja sitten se on hyvästi. Ja todellakin, et kerro hänelle mitään itsestäsi, et ainakaan mitään positiivista. Miksi sinun kannattaisi hänelle sanoa mitään positiivista asiaa elämästäsi, jos kerran sen kertomisesta aiheutuu itsellesi vain haittaa. Ottaisin itse etäisyyttä tällaisiin ihmisiin.
Elä hyvä ihminen kerro sille mitään hyviä juttuja elämästäsi. Et ole hänelle tilivelvollinen, ja hänhän itse sanoo ettei jaksa/halua kuulla...
Nyt lähdet pk-seudulle. Alat menestyjäksi. Alat tehdä kaikkea mikä nostaa hänen kateuttaan. Pian hän ei haluakaan kuulla sinusta ja olet vapaa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Öh, mitä ap saa siitä?
[/quote]
Mielenrauhan :)