Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukkia vai sidontaa gallup (pyynnöstä)

Vierailija
28.12.2020 |

Kumpaa toivoisit puolisoltasi? Itse ottaisin ja sainkin kukkien sijaan vihdoin sidontaa, kun joulukalenterista tuli aiheeseen sopivaa rekvisiittaa. Olemme seurustelleet kohta 6kk, joten fantasiastani uskalsin jo puhuakin. Molemmat tykkäsivät ja ei tule jäämään pelkästään Joulukuun kokeiluksi.

Oli erillinen ketju aiheesta ja siellä kyseltiin oikean gallupin perään.

Gallupin toteuttaa pari kertaa sidotuksi "joutunut" 29v nainen

Kukkia vai sidontaa gallup (pyynnöstä)

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia olen saanut varmaan 100 kertaa ainakin pariltakymmeneltä mieheltä. Sidontaa vihjailuista huolimatta ainoastaan pari kertaa. Eli jälkimmäistä tahtoisin, mutta taitaa olla toteutumaton haave.

Vierailija
2/17 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidontaa, vaikka en sitä koskaan olekaan päässyt kokeilemaan. Kukkia olen saanut, jopa isältäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia, en mistään hinnasta vapaaehtoisesti antaisi kenenkään sitoa minua millään mihinkään. Olisi ihan kamalaa.

Vierailija
4/17 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidontaa, koska en halua kukkia missään tilanteessa, kissat syövät ne.

Tosin, haluan olla itse sitoja. Toistaiseksi mies ei ole tähän vielä suostunut, vaikkei ole ehdottomasti kieltänytkään. Toiveikkaana edelleen odottelen.

Vierailija
5/17 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkia olen saanut varmaan 100 kertaa ainakin pariltakymmeneltä mieheltä. Sidontaa vihjailuista huolimatta ainoastaan pari kertaa. Eli jälkimmäistä tahtoisin, mutta taitaa olla toteutumaton haave.

Kannattaa sanoa suoraan. Mulla nyt raippa ja käsikahleet kaapissa ja kultakin tulossa kylään❤️

Ei sillä, ilahdun aina kukistakin, ja niitä saa tuoda pyytämättä. Merkittävä ero 😘

Vierailija
6/17 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidontaa ja tänään meinaan rohkaistua asiasta puhumaan kumppanilleni, sillä haluan että tulevana vuotena meillä on muutakin kuin lähetyssaarnaaja ja 69 makuuhuoneessa.

Vierailija
7/17 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkaa....

Vierailija
8/17 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläpäin ole viety koiria hihnasta. Kun tulee tieto, että sudet ovat taas lähistöllä, itse lenkkeilen metsässä vain keskipäivällä, joilloin ovat vähiten aktiivisia. Voi olla hätävarjelun liioittelua, mutta näin meillä tämä yhteiselo on sujunut hyvin.

Vierailija
9/17 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi olla kukkia ja sidontaa.

Vierailija
10/17 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meilläpäin ole viety koiria hihnasta. Kun tulee tieto, että sudet ovat taas lähistöllä, itse lenkkeilen metsässä vain keskipäivällä, joilloin ovat vähiten aktiivisia. Voi olla hätävarjelun liioittelua, mutta näin meillä tämä yhteiselo on sujunut hyvin.

Oho, tuli väärään ketjuun tämä!

Paikkaukseksi vastaus tämän ketjun kysymykseen: kukkia, sidontaa meillä on jo tarpeeksi.

Vierailija
11/17 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sidontaa, vaikka en sitä koskaan olekaan päässyt kokeilemaan. Kukkia olen saanut, jopa isältäni.

Isältäni ottaisin näistä kyllä kukkia. :D

Sidontaa ei-sukulaismiehiltä minä päivänä vaan.

Vierailija
12/17 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi olla kukkia ja sidontaa.

Kyllä, mies toisi silkkinauhoilla sidotun kukkakimpun, jonka nauhoilla sitoisi minut ranteista kiinni sänkyyn. Minusta se olisi romanttista.

Vierailija
13/17 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranteista ja nilkoista sänkyyn sidontaa kiitos 🤭 Vli kun joku tulisi ja toteuttaisi toiveeni.

Vierailija
14/17 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakimpun ottaisin ja sitten illalla katsottaisiin kuka sitoo ja kenet 😏

Vierailija
15/17 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halausin sitoa avovaimoni mutta ei ole kovin innostunut aiheesta, jotenkin ihmeellistä että nämä samasta asiasta pitävät ihmiset harvoin päätyvät yhteen?

Vierailija
16/17 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidontaa, kun olen allerginen lähes kaikille tuoksuville kukille ja sidonta tuo muunkinlaista kuin estettistä tyydytystä.

Vierailija
17/17 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana gallup 🙂 Itse valitsen sidontaa, koska en ole koskaan päässyt kokeilemaan miltä tuntuisi olla täysin toisen armoilla. Ajatus kuitenkin kiinnostaa kovasti.

N33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi