Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bookbeat, Storytel vai joku muu?

Vierailija
28.12.2020 |

Mikä olisi paras? Englannin ja suomenkielistä fiktiota pitäisi olla paljon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on hyviä, Nextory myös. Kannattaa käyttää kaikkien ilmaiset kokeilujaksot ja valita itselle sopivin.

Vierailija
2/9 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äänikirjoja kuuntelee, niin ei ainakaan Nextorya. Kun lopettaa kuuntelun, niin seuraavalla kerralla saattaa aloittaa ihan random-kohdasta. Storytel ollut mun mielestä ehkäpä paras käytöltään, bookbeatissa ehkä enemmän teoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos äänikirjoja kuuntelee, niin ei ainakaan Nextorya. Kun lopettaa kuuntelun, niin seuraavalla kerralla saattaa aloittaa ihan random-kohdasta. Storytel ollut mun mielestä ehkäpä paras käytöltään, bookbeatissa ehkä enemmän teoksia.

Sama kokemus Nextorysta!

BookBeat oma lemppari, parempi uniajastin, feidaa äänen eikä vain katkaise töksäyttäen kuten Storytel. Myös käytettävyys ja esteettisyys minusta paremmat.

Vierailija
4/9 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nextoryssa pitää laittaa aina kirjanmerkki kun lopettaa kuuntelun. Rasittavaa, eikä aiemmin ole ollut näin.

Vierailija
5/9 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Storytelista, sillä siinä on äänikirja ja luettava kirja synkassa. Voi välillä lukea ja välillä kuunnella samaa kirjaa ja aina on oikeassa kohdassa menossa.

Bookbeatia olen kokeillut välillä tarjousten aikana, mutta nyt olen siirtynyt pysyvästi Storyteliin. Ostan itselleni lahjakortteja niin kuukausihinta laskee vähän.

Vierailija
6/9 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa, kirjakaupoissa ja divareissa on kirjoja vaikka kuinka

Vierailija
7/9 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset bookbeatista ja storytelistä. Storytelissä vaikutti olevan enemmän kirjoja. Nyt mulla on vain storytel.

Vierailija
8/9 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bookbeat toimii kännykällä parhaiten mun mielestä. Nextory ei ymmärrä ( kuuntelen 1,5x nopeudella) paussitanja aloitan uudestaan, että missä kohtaa olen menossa.

Vierailija
9/9 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastossa, kirjakaupoissa ja divareissa on kirjoja vaikka kuinka

Niin?