Yritin tallettaa rahaa Ottoplus automaatilla, mutta rahat ei näy tililläni vaikka automaatti vei setelini
Olen odotellut rahoja jo 2 tuntia, mutta tilillä ei vieläkään näy mitään. Mistä tällainen voi johtua? Asiaa täytyy tietysti kysyä pankista, mutta mulla on puhelinkammo ja pelkään että mua epäillään rahanpesusta tai jostain muusta rikoksesta. Se helpottaisi soittamista, jos tietäisin etukäteen mikä mua odottaa.
Kommentit (11)
Automaatissa oli rosvojen luukku, niinkuin automaateissa yleensä mikä kopio kortin, tämä on vastaava mut vie rahat.
Noin voi käydä ainakin silloin, jos automaatti ei pystynyt varmistamaan setelien aitoutta. Pienikin repeämä kriittisessä kohdassa riittää.
Pankki selvittää ensin, onko rahat peräisin huumekaupasta tai huåraamisesta.
Painoitko vahingossa sitä näppäintä, jolla rahat menee gepardihattujen uusiin uima-altaisiin?
Siinä voi mennä pari kolme päivää.
Vierailija kirjoitti:
Noin voi käydä ainakin silloin, jos automaatti ei pystynyt varmistamaan setelien aitoutta. Pienikin repeämä kriittisessä kohdassa riittää.
Eikös se automaatti jätä ottamatta vastaan ne setelit, joiden aitoutta se ei pysty varmistaa.
Miksi pitää tallettaa seteleitä tilille, kun niillä voisi ostaa kaupasta tuotteita? Muutama kymppi menee äkkiä niinkin.
Kai sä kuitin otit talteen?
Luulisi, että tulossa olevissa /varauksissa kuitenkin näkyy.
Saat ensin pankilta selvityspyynnön mistä rahat ovat peräisin. Vasta sitten tallentuvat tilillesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se automaatti jätä ottamatta vastaan ne setelit, joiden aitoutta se ei pysty varmistaa.
Automaatti ei todellakaan jätä väärää rahaa kiertoon.
Sua odottaa asiakaspalvelija, joka ottaa ylös tapahtuma-ajan ja paikan ja he selvittää, mitä tapahtui.