Lasteni isän ja minun erosta pian kymmenen vuotta aikaa, enkä ole löytänyt uutta kumppania. Olenko ainoa?
Mulla ollut lyhyitä suhteita ja yhden illan juttuja. Toisaalta en oikeastaan niin kaipaakaan rinnalleni.
Kommentit (13)
Et siis ole löytänyt, kun et ole etsinytkään. Joo, todella outoa on...
Et ole ainoa. Minä erosin 12 vuotta sitten, eikä ole ollut ketään sen jälkeen. Ei yhden illan juttuja tai mitään. En ole kyllä halunnutkaan, tykkään olla itsekseen.
ensi vuonna olen ollut leskenä 10 vuotta , muutama irtonumero on ollut , pitäis varmaan aktivoitua ensi vuonna
Ei vanhoille naisille ole mitään parisuhteita tarjolla tuolla. Kannattiko erota?
Itse en olisi halunnut erota mutta ex löysi toisen. Meni melkein samantien naimisiin. t.ap
En ole etsinytkään ja silti muutamia laastareita ja yhen yön juttuja ollut. Ehkä jatkan näin.
- myös 10v erosta
Vierailija kirjoitti:
Ei vanhoille naisille ole mitään parisuhteita tarjolla tuolla. Kannattiko erota?
Kyllä.
-7
... mulla kesti 6 vuotta kunnes löysin. Ja vaikeeta oli löytää! Mutta kannatti 😀
En minäkään ole löytänyt miestä, jonka kanssa voisin asua. Joko olemme liian erilaisia. Tai elämme eri elämänvaihetta. En katsele kotonani juomista, en kokkaa ja siivoo miehen puolesta, en jaksa kenenkään sukulaisia, en eläimiä, enkä pieniä lapsia. Enkä kestä miestä, joka haluaa koko ajan sek siä. 1-2 krt viikossa riittää. Enkä maksa aikuisen ihmisen ruokia, enkä asumista. 11v on eletty näin 😍
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole löytänyt miestä, jonka kanssa voisin asua. Joko olemme liian erilaisia. Tai elämme eri elämänvaihetta. En katsele kotonani juomista, en kokkaa ja siivoo miehen puolesta, en jaksa kenenkään sukulaisia, en eläimiä, enkä pieniä lapsia. Enkä kestä miestä, joka haluaa koko ajan sek siä. 1-2 krt viikossa riittää. Enkä maksa aikuisen ihmisen ruokia, enkä asumista. 11v on eletty näin 😍
Näin juuri.
Ja sitten minua suominaista syytetään liian ronkeliksi 😂
Täälläkin todettu niiiin monta kertaa, että lapsia tehneet älköön vaivautuko, ei teitä kukaan huoli. Ex+suku+pentu = ei kiitos!!
Vierailija kirjoitti:
Aika tyhjentävä lista, mitähan sä siitä sitten haluat?
Siis en kaipaakaan ketään rinnalleni. t.ap