Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten törkeä valehtelu omasta ulkonäöstään nettiprofiileissa.

Vierailija
28.05.2014 |

Sori, kopioin tuolta aiemmasta ketjusta viestin:

Vierailija 28.5. klo 22:18 16/17

Jaa. Jännä, että on näin älyttömän paljon naisista. Mun mielestä se on lähes poikkeuksetta niin, että jokainen mies kuvittelee olevansa harvinaisen hyvännäköinen, sekä harvinaisen hyvä sängyssä.Miksi luulette, että kaljamahaiset äijät laahustavat kesäisin ilman paitaa ihmisten ilmoilla? Miksi luulette, että jokaikinen haiseva spurgu kadunkulmasta ajattelee olevansa oikeutettu kommentoimaan naisten ulkonäköä, myös rumalla tavalla? Mulle on ihan tavalliset, astetta karummat miehet kuvailleet ulkonäköänsä tavallista paremmaksi.  Kaikki johtuu siitä, että miehet oikeasti ajattelevat olevansa todella hyvännäköisiä, vaikka olisivat seinästä revittyjä.

Oon välillä ollut todella, todella järkyttynyt kun nettitreffien toinen osapuoli on saapunut paikalle. Poikkeuksetta kaikki ovat "nuorekkaita" , "hyväkuntoisia" ja "katseenkestäviä *ällöttävä silmäniskuhymiö tähän*". Yksikin rupsahtanut, ylipainoinen perheenisä (jätti kummasti mainitsematta profiilissaan) kuvaili silmiään taivaansinisiksi, johon tuijottaessa niihin uppoaa ikuisesti, kroppaansa kuumaksi ja treenatuksi ja itseään hyvin nuorekkaaksi. Ei nähnyt mitään kummallista silminnähden huomattavassa järkytyksessäni. Huhhuh, ihan pahaa tekee miten niin monet voivat elää niin pahoissa harhakuvitelmissa.

Naiset taas tuntuu vihaavan kaikkea itsessään, kasvoissaan ja kropassaan.

Käsi ylös, kuinka moni ei ole tänään miettinyt painoaan/hiuksiaan/ihoaan negatiivisesti? Sitä mäkin.

STORY OF MY LIFE!!! Mikä helvetti miehiä vaivaa??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon miettinyt. Ehkä miehet nyt vaan ei osaa tarkastella itseään kriittisesti. Tai sitten niillä on luontainen taipumus olla tyytyväisempiä (ja tavallaan siis sokeampia) siihen, mitä niillä on - eihän moni ukko lähde parisuhteestaankaan ennen kuin pakon edessä, eli tyytyy mieluummiin huonoon kuin on yksin, ei halua nähdä sitä suhdetta NIIN huonona. Tai sitten ukot on vaan taipuvaisempia puhumaan paskaa.

Onpahan itellekin joskus tullut mieleen, että laittaisko pokkana deittiprofiiliin kuvauksen: "Varsamainen, uhkea, upeakutrinen blondi..." Arvatkaapas, oonko mitään noista, hahhaaaaaaa!!!!

Vierailija
2/2 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuden valehtelu huimasti yläkanttiin on myös yleistä. Pistää miettimään, että valehtelee varmaan muistakin asioista. Kuten 20 tonnin kuukausituloista...  :D :D :D kyl tää nettideittailu on hauskaa kun huomaa miten pöllöjä suurin osa miehistä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi