Myönnätkö olevasi ahne?
Mistä se on lähtöisin ja minkä suhteen? Raha, omaisuus, ruoka? Jäitkö lapsuudessasi jostakin paitsi?
Kommentit (6)
Kyllä minäkin työvuoroista tappelen kynsin hampain. Raha ratkaisee ihmisyyden nykyisin.
Omaisuutta tulee haalittua ja sijoitettua. Joo, olen ahne. Vtuttaa jos joutuu yhtään miettimään ”onko varaa” johonkin mitä haluaa. On oltava.
Kyllä. Olen psykiatrian erikoislääkäri. Minulla on myös terapeuttikoulutus. Pidän yksityisvastaanottoa molemmista. Ei ole pikkurahan puutetta, mutta ei tosin vapaa-ajan ongelmiakaan. Ajattelen tämän tarpeen tienata osaksi persoonaani, niin ei tunnu ”ahneelta”.
Ruuan suhteen olen ahne! Ison lapsikatraan keskimmäisen herkkuja ei koskaan saanut tarpeeksi,
Rahan suhteen olen antelias mutten leväperäinen.
En myönnä, enkä olekaan. Pidän hieman kehittymättömänä persoonallisuuden ominaisuutena, en tiedä miksi.
Kyllä. Olen lähihoitaja, ja painan keikkaa pakkomielteisesti että tienaan vuodessa sen 50k - kaikki tietävät että siihen on näillä peruspalkoilla tehtävä sairaasti duunia. Pelottaa köyhyysloukko, olen lähtöisin köyhistä oloista.