Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnätkö olevasi ahne?

Vierailija
27.12.2020 |

Mistä se on lähtöisin ja minkä suhteen? Raha, omaisuus, ruoka? Jäitkö lapsuudessasi jostakin paitsi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen lähihoitaja, ja painan keikkaa pakkomielteisesti että tienaan vuodessa sen 50k - kaikki tietävät että siihen on näillä peruspalkoilla tehtävä sairaasti duunia. Pelottaa köyhyysloukko, olen lähtöisin köyhistä oloista.

Vierailija
2/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin työvuoroista tappelen kynsin hampain. Raha ratkaisee ihmisyyden nykyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuutta tulee haalittua ja sijoitettua. Joo, olen ahne. Vtuttaa jos joutuu yhtään miettimään ”onko varaa” johonkin mitä haluaa. On oltava.

Vierailija
4/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen psykiatrian erikoislääkäri. Minulla on myös terapeuttikoulutus. Pidän yksityisvastaanottoa molemmista. Ei ole pikkurahan puutetta, mutta ei tosin vapaa-ajan ongelmiakaan. Ajattelen tämän tarpeen tienata osaksi persoonaani, niin ei tunnu ”ahneelta”.

Vierailija
5/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan suhteen olen ahne! Ison lapsikatraan keskimmäisen herkkuja ei koskaan saanut tarpeeksi,

Rahan suhteen olen antelias mutten leväperäinen.

Vierailija
6/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myönnä, enkä olekaan. Pidän hieman kehittymättömänä persoonallisuuden ominaisuutena, en tiedä miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän