Mitä asioita et ymmärrä mainoksissa?
Aloitan: Miksi kuukautisveri kuvataan (tai ainakin ennen kuvattiin) sinisenä? Pahoittaako joku mielensä siitä, että veri on punaista?
Kommentit (5)
No, tavallaan ymmärrän tuon. Ei ole kiva jos yllättäen lävähtää tv-ruudulle kuva verestä pinkeästä kuukautissiteestä ja kai se imukykykin näyttäytyy paremmin kun neste on läpinäkyvää mutta kuitenkin värjättyä. Sininen ihan ok kompromissi.
Itse ihmettelen niitä mainosten kasvojen pesuja missä vettä vaan huolettomasti heitetään naamalle niin että puoli kylppäriä kastuu samalla.
Kaalimadon kaikenmaailman perseensuristimien mainostaminen joka paikassa.
Vanhaa asiaa taas lämmitellään.
Tämä sama ketju aiheesta on pyörinyt täällä useampia kertoja.
Vierailija kirjoitti:
"Minusta olisi kiva puhua Haribon Matador Mixistä" karkkimainos. Kohderyhmä on suurilta osin lapset, joita ei varmaan kiinnosta mainos, jossa jakkupukuiset aikuiset pönöttävät jossain toimistotilassa.
Naiset syövät makeisia tosi paljon. Monet aikuiset syövät.
Ja milloin tuota mainosta esitetään?
Onko se lastenohjelmien välissä, vaiko aikuisille tai koko perheelle tarkoitettujen ohjelmien aikana? Jos näin on, silloinhan kohderyhmänä eivät ole ainoastaan lapset.
"Minusta olisi kiva puhua Haribon Matador Mixistä" karkkimainos. Kohderyhmä on suurilta osin lapset, joita ei varmaan kiinnosta mainos, jossa jakkupukuiset aikuiset pönöttävät jossain toimistotilassa.