Aikuissosiaalityö mitä se tarkottaa
Onks se niinku kehveleitten ohjaamista??? Mua meinattiin pakottaa kuntouttavaan mut en ikinä suostu. Hulluksi siellä tulis niiden vammaisten kans ku ei ne ymmärrä ees omaa etunimeänsä
Kommentit (7)
Pitää vissiin mennä lääkäriin jos pääsen ja sanoa että ahdistaa. Sitte vois kirjoittaa hyvät lääkkeet mulle. Joo näin teen.
Escitalopram tai xanor kelpais. En haluu hullun lehmän tautia kuntouttavan takii. Myyn vaikka pehvaani et saan rahaa. Iha sama
Sosiaalityötä tehdään kaikenikäisten kanssa, lasten, nuorten, aikuisten ja vanhusten kanssa. Aikuissosiaalityöhön kuuluu kuntouttava työtoiminta tai sosiaalinen valmennus/työtoiminta, riippuen siitä minkälainen on autettavan henkilön tilanne, mihin hän tarvitsee apua ja tukea.
Kuntouttava työtoiminta on vain niille työttömille aikuissosiaalityön asiakkaille jotka eivät kykene hakemaan töitä tai koulutusta tai osallistumaan mihinkään muuhun työkkärin työllistämispalveluun, eli vaikka kursseille tai työkokeiluun. Se ei kuitenkaan ole sama asia kuin vammaisten työpajat. Vammaiset saavat omia palvelujaan koska he ovat vammaisia koko ikänsä, eivätkä vain ihmisiä joilla on vähän huonompi vaihe elämässä menossa henkisesti, taloudellisesti, elämänhallinnallisesti jne.
Mielestäni olen kykenevä opiskelemaan ja kursseille. Ei mulla ole mitään estettä sellaiseen normaaliin opiskeluun. Mulla on terveys hyvä ja muutenkin kykenen toimimaan niinkuin opiskelijan kuuluu. Silti vähän loukkaannuin kun se tyyppi sano että Musta ei ole edes opiskelemaan!!!
Se ei tarkoita mitään. Ei yhtään mitään.
Vaatii jotai typerää todistusta etten osallistu siihen kidutukseen. En aio osallistua sananen sanottavana kun se äämä taas ottaa yhteyttä ja pommittaa tolla sonnalla.