Kertokaa mikä on pienin/typerin aihe, josta teidän suvussa on saatu riita/pitkäaikainen vihanpito aikaan?
En usko, että olen ainoa, jonka suvussa tapellaan ihan naurettavista asioista...
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli se, että yhtä sisarta suosittiin.
Muistakaa vanhemmat muuten, että yhden suosiminen ei ole ok. Se aiheuttaa väkisinkin ongelmia sisarten välisiin suhteisiin.
Et tainnut lukea otsikkoa.
Jos joku puhuu halventavasti toisesta.
Jos joku arvostelee toisen käytöstä..
Ukilla meni sukset ristiin parhaimman ystävänsä kanssa, kun ukki kaatoi vahingossa yhden puun ystävän mailta. Metsäpalstat olivat vierekkäin ja raja tyyliä "jossain siinä se kulkee". Olivat keski-ikäisiä tuon sattuessa, eivätkä ole sen koommin olleet yhteydessä kuin pakosta.
Meillä on isoja asioita, joilla välit on katkaistu. Ei pieniä.
Paton tonnin perintö kun kaikki on aika hyvin toimeentulevia
Eikö kaikki riidat ole aika typeriä ja varsinkin pitkäaikainen vihanpito....?
Seinäkello, joka ei enää edes käynyt. Oli jäänyt mummolta yhden lapsen kotiin, mutta toisen vaimo väitti, että mummo oli luvannut sen juuri heille.
Meillä on välit menneet siitä, että jostain about kympin arvoisesta asiasta, josta toinen luuli, että toinen maksaa ja toinen maksoi, vaikka hänen mielestään sen toisen olisi pitänyt maksaa... aikuiset ihmiset kyseessä....
Juomalasien pakkaaminen.
Appi kuoli, lapset jakoivat tavaroita. Minä ja lapset (silloin 8v ja 12v) ei menty paikalle, koska mielestäni asia ei meitä koskenut, vaikka samassa pihapiirissä asuttiin. Lasten serkku tuli hakemaan meidän lapsia avuksi, että saadaan heidän valitsemat tavarat pakattua, oli liian kova homma kääriä yksitellen laseja sanomalehteen. Kielsin ja ilmoitin, että jos ei jaksa perintöään itse edes pakata, niin ei ole sitä ansainnut.
Sen jälkeen miehen veli (tuon serkun isä) ei ole minulle puhunut.
Meillä oli se, että yhtä sisarta suosittiin.
Muistakaa vanhemmat muuten, että yhden suosiminen ei ole ok. Se aiheuttaa väkisinkin ongelmia sisarten välisiin suhteisiin.