Ystävä vai vihollinen?
ystäväni (emt onko edes) on kanssani riidoissa. Ja niitä riitoja sattuu usein. En tiedä onko vika hänessä vai minussa?
Kohtauksia:
1. Tuli meille mun kaveriporukan kanssa. Aina kun ollaan kahdestaa, kaikki menee nappiin ja ollaan samaa mieltä asioista,mutta kun on porukka kavereita ja hänkin ja jos minun kaverit kääntyvät minua vastaan, niin hänkin on silleen "niinpä!" eli toisten puolella
2. Muitten edessä joskus koittaa saada minut (varovasti) ottamaan kantaa. Esim. Muistuttaa jotain asiaa josta tietää että olen eri mieltä, ja käännyttää toiset taas minua vastaan.
mikä tällä henkilöllä on? riitoja ja riitoja koko ajan hänen kanssaan!
Kommentit (3)
Olet hänen kaverihierarkiassaan noiden muiden alapuolella. Olet siis ihan ok seuraa silloin kun kiinnostavampaa seuraa ei ole saatavilla, mutta silloin kun niitä kiinnostavampiakin ihmisiä on paikalla, hän osoittaa olevansa lojaali heille, ei sinulle. Kosiskelee näiden kiinnostavampien huomiota ja seuraa, jopa sinun kustannuksellasi.
Niin. Ihmetyttää vain, kun sovimme riidan ym ym. Hän väittää ettei koita ärsyttää minua? Ja väittää että olen itse samanlainen häntä kohtaan(ja en kyllä ole)!
Vallanhaluinen manipuloija, joka ei ole tarpeeksi älykäs ymmärtääkseen, että et mene noin helppoon.