Menen tänään elokuviin
Menen tosiaan illalla elokuviin parin kaverin kanssa. Näytökseen otetaan korkeintaan 20 katsojaa, joten ei paljon korona pelota. Kyllä kannatti lähteä maalle jouluun viettoon, kun Helsingissä tämäkään ei olisi nyt mahdollista.
Kommentit (8)
Itsekin olen käynyt tämän vuoden syksyllä elokuvissa paljon.
Yksityisnäytöksiä ollut ja muutama ollut saman aikaisesti elokuvissa ja yhden kerran oli useampi elokuvissa silloin, kun kävin.
Turvallisempaa se silti niissä on käydä, kuin kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Yksityisnäytöksiä ollut ja muutama ollut saman aikaisesti elokuvissa ja yhden kerran oli useampi elokuvissa silloin, kun kävin.Turvallisempaa se silti niissä on käydä, kuin kaupassa.
Joo, koska kaupassahan vietetään yleensä vieruskaverin kanssa sellainen pari tuntia liikkumatta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityisnäytöksiä ollut ja muutama ollut saman aikaisesti elokuvissa ja yhden kerran oli useampi elokuvissa silloin, kun kävin.Turvallisempaa se silti niissä on käydä, kuin kaupassa.
Joo, koska kaupassahan vietetään yleensä vieruskaverin kanssa sellainen pari tuntia liikkumatta mihinkään.
Elokuvissa piti kummiskin pitää kunnon hajuraot toisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa tosiaan liikutaan ja se tarkoittaa sitä, että moni tunkee liian lähelle.
Holtitonta elokuvissakäyntiä tulisi välttää kuin koronaa.
Pääsispä elokuviin ja museoon ja oopperaan ja...
Vierailija kirjoitti:
Holtitonta elokuvissakäyntiä tulisi välttää kuin koronaa.
Nyt on tosi turvallista käydä elokuvissa, etenkin jos varaa paikan takarivistä.
Tässä taas nähdään, että liian tiukat rajoitukset kääntyy itseään vastaan.