Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppiset miehet, riittääkö ihan "tavallinen" seksi?

Vierailija
27.05.2014 |

Mietin vaan, kun keskustelupalstoilta ja mediasta saa sen kuvan, että kokeilunhalu ja valmius kaikkeen erikoiseen on ihan normaalia. Tykkään seksistä, mutta mulle riittää siinä muutama asento ja leluistakaan en välitä. Kokeiltu on, mutta en nauti. Keep it simple on monessa asiassa mun juttu. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni ikäryhmässä ei meinaa pystyä edes siihen ihan tavalliseen... 

Vierailija
2/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kaipaan seksiä erilaisissa paikoissa, varsinkin ulkona luonnossa. Mitkään asusteet, roolileikit ja vempeleet eivät kiinnosta, mutta kiva pieni sessio keskellä kaunista maisemaa on namia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä neljääkymmentä, mutta en tiedä, miksi tyytyisin vapaaehtoisesti kaventamaan seksuaalielämää. Piiskaaminen, ulkoilmaseksi ja miksei kimppakin, jos sopiva ihminen kohdalle sattuu. Sitten on tyytyminen tietenkin, jos ei muuta saa.

Vierailija
4/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuo seksuaalinen vaihtelu, pääasiassa muut naiset kiihottais.

Vierailija
5/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin mies tahtoo vaikka ja mitä, kyllö se sopii minullekin. Tykkää katsella läheltä, kuvata, käyttää leluja ja öljyä.

Vierailija
6/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliseen lasken ykkösen, satunnaisen kakkosen, suun, kädet ja normaalit lelut. Hyvin riittää!

Vierailija
7/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää se että joku välittä minusta ja haluaa minua, loppu sujuu luonnostaan.

t. mies42v

Vierailija
8/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen että pääsisin maistamaan erilaisten naisten nektariinia. Toisinaan ajatus karkaa kun koitan penskoja vahtia. On tää perhe-elämä nähty.

Vierailija
9/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatteko paneskella ulkona siksi, että joku ulkopuolinen saattaa nähdä? nautitte siis esiintymisestä?

Vierailija
10/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lauantai-iltana kotisaunassa pari kaljaa. Sitten 3-4 minuutin horisontaalihumppa oman vaimon päällä omassa sängyssä.  Sitten lisää kaljaa. Joka enemmän vaatii, on jotenkin pervo.

Vierailija
11/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:44"]

haluatteko paneskella ulkona siksi, että joku ulkopuolinen saattaa nähdä? nautitte siis esiintymisestä?

[/quote]

Kieltämättä se nähdyksi tulemisen mahdollisuus on pieni piristävä lisämauste, mutta ilman sitäkin ulkotyöt ovat sopivalla säällä erityisen nautinnollisia.

Vierailija
12/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se toistaiseksi riittänyt, mutta olisi joskus kiva kokeilla jotai muuta. Tai edes puhua aiheesta! Nyt sekin on kielletty.

Vierailija
13/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:44"]

[/quote]

Kieltämättä se nähdyksi tulemisen mahdollisuus on pieni piristävä lisämauste, mutta ilman sitäkin ulkotyöt ovat sopivalla säällä erityisen nautinnollisia.

[/quote]

Nimenomaan se pieni mahdolllisuus, että tulee nähdyksi. Kerran rakastelimme paikassa, jossa aivan varmasti näki ja tuli nähdyksi. Se oli erään FKK-alueen "erityisalue". Mutta ei se ollut samalla tavalla kihelmöivää.

Vierailija
14/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, haluan enemmän ja tarjoan myös enemmän. Miksi siis tyytyisin perusseksiin?

Vierailija
15/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:43"]Minulle riittää se että joku välittä minusta ja haluaa minua, loppu sujuu luonnostaan.

t. mies42v

[/quote]

iso peukku

Vierailija
16/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on seksiä ja rakkaus rakkautta, jos niitä saa yhtä aikaa, on aika sama mitkä ne ulkoiset puitteet ovat.

Vierailija
17/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:43"]

Minulle riittää se että joku välittä minusta ja haluaa minua, loppu sujuu luonnostaan.

t. mies42v

[/quote]

Juuri näin. Suorituskeskeistä ja paineet tulee jopa parisuhteisiin.

Vierailija
18/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:46"]

Ensin lauantai-iltana kotisaunassa pari kaljaa. Sitten 3-4 minuutin horisontaalihumppa oman vaimon päällä omassa sängyssä.  Sitten lisää kaljaa. Joka enemmän vaatii, on jotenkin pervo.

[/quote]

Olet murheellinen tapaus.

Vierailija
19/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:46"]

[/quote]

Olet murheellinen tapaus.

[/quote]

Lisää kaljaa ja ennen nukkumaan menoa otetaan uusiksi. Menee puoli tuntia saada se pystyyn. Kun ei onnistu niin syytetään vaimoa lahnaksi ja epäkiihoittavaksi. Lisää kaljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan