Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan valehdelleet esimiehellenne olevanne sairaana?

Vierailija
26.05.2014 |

Siis oletteko käyttäneet hyväksenne olla 3 päivää sairaana omalla ilmoituksella?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

(Antaa tulla miinuspeukkua, esimies oli mulkku, palkka oli paska, työkaverit olivat idiootteja, työ oli turhanpäiväistä näpertämistä.)

Vierailija
2/9 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan kiva esimies ja ihan kiva työ....mutta silti aina ei jaksa. Ja oikeesti tosi harvoin sairaana! Ja työkaverit lähes joka kuukausi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari vähän liioitellut selkäkipua. Selkä oli oikeasti vähän kipeä ja fyysisesti selkää kuormittava työ. Muistaakseni molemmilla kerroilla olin kaatunut ulkona ja saanut lihasvenähdyksen selkään. En vaan yksinkertaisesti jaksanut mennä (osa-aikainen työ) vuoroon. Näillä kertoina tuo selkäkipu oli se viimeinen niitti, joka katkaisi kamelin selän. Hullua meininkiä työpaikalla ja olin sekä henkisesti että fyysisesti tosi loppu. Oikeasti jos olisin mennyt töihin niin kaipa siitä vuorosta olisi selän puolesta selvitty...

Vierailija
4/9 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä nyt sairaana on sairaslomalla :D

Vierailija
5/9 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olin kerran ulkomailla ja soitin sieltä. .

Vierailija
6/9 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sairastan muutenkin vähän, rakastan työtäni ja voin monin tavoin vaikuttaa siihen. En tee työtäni siksi että on pakko tai miellyttääkeni esimiestäni.

Vierailija
7/9 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei voi jaksaa! Onko kaikki muka niin tunnollisia työntekijöitä? Tunnustakaa!

Vierailija
8/9 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pari kertaa "sairaana", kun ei ole huvittanut mennä töihin.

Vierailija
9/9 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kollme kertaa, tunnustan, mutta mulla on ollut yli 10 vee sairaana (keuhkokuume ja keuhkoputkentulehdus+ infektioastma) eikä ole varaa olla palkattomalla. Ei ne osaa itse mennä lääkäriin ja labraan siinä kunnossa enkä yksinkään voi jättää. Normiflunssat on sitten erikseen. Ja kerran ihan rehellisesti lintsasin, mutta töissä ei ollutkaan siihen aikaan mitään hommaa, kuollut heinäkuu ja piti näön vuoksi tuurata kollegaa (mutta kun ei ollut mitään tuurattavaa...kateltiin telkkaa työajalla toisten kanssa ja pidettiin 2 h lounaita.)

20 vuoden työhistorian aikana ei siis kovin usein.