Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla ei koskaan käy ketään kylässä vaikka toivoisit?

Vierailija
26.12.2020 |

En puhu nyt korona ajasta vaan silloin kun tilanne on normaali. Tykkäisin niin emännöidä ja laittaa tarjottavaa. Monesti kun kotona tuoksuu vaikka vastaleivotut sämpylät ja keittiön pöydällä on maljakossa tulppaaneja ja kynttilä palaa lyhdyssä, tulee niin sellainen haikeus että olisipa tässä kauniissa hetkessä joku ystävä mukana. Saako kukaan kiinni tästä ajatuksesta? Tai jos on vaikka juhannus, porukka vuokraa ylihintaisia mökkejä jostain satojen kilometrien ajomatkan päästä. Silloinkin mielellään järjestäisin meillä juhannusjuhlat, tilaa on isossa talossa ja pihalla. Ei ole ketään joka tulisi eikä oikeastaan enää ketään jota pyytää, on jo pyydetty monesti. Sukulaiset ei käy meillä kuin useiden vuosien välein. Minulla on kolme siskoa ja heidän perheiden luona kyllä kyläilen. Matka on ilmeisesti pidempi tähän suuntaan joten he eivät jaksa tulla vuorostaan. Samoin se on kavereilla. Lapseton osa-aikatyössä oleva kaveri olettaa aina että minä matkustan lähes 100 km häntä tapaamaan, kun hän nyt sattuu asumaan kotipaikkakunnallamme. Viimeksi 4 vuotta sitten kävi meillä. Monen mielestä tämä on varmaan ihan turha valituksen aihe, mutta kyllä minua surettaa olla aina se jonka pitää matkustaa jos haluan ihmisiä tavata.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei käy ketään kylässä, en halua vieraita kylään

Vierailija
2/3 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun pitäisi etsiä samanhenkisiä ystäviä ja tuttavia kuin itse olet. Siis sellaisia ,jotka haluaa sekä kestitä että kyläillä. Itsestäni on sitä parempi, mitä vähemmän vieraita käy. Olen iloinen, että lapset on jo niin isoja ettei tarvitse olla heidän takiaan sosiaalistetaan nen. Nautin rauhasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä :(