Nousi riita joulupöydästä: miniän äiti yritti tuputtaa KARJALANPIIRAKOITA joulupöytään. Kas kun ei IKEAN lihapullia!!!
Voi hyvä luoja!!! KARJALANPIIRAKOITA yritti hän tuputtaa JOULUPÖYTÄÄN!!! Voi luoja, kuinka ovat rasittavaa väkeä hölmöine tapoineen. Mitään eivät ymmärrä oikeista perinteistä!! Varmaan ensi kerralla yrittävät IKEAN LIHAPULLIA joulupöytään!!!
Voi luoja, mitä ketaleita sitä onkin!! Niin kuin en itse kotitalousopettajana tietäisi, mikä on oikea joulupöytään. Voi luoja!!!
Kommentit (38)
Meillä itse asiassa on ikean lihapullia joulupöydässä... Joutuukohan tästä nyt kadotukseen?
Mieheni on Lapista, ja heidän joulupöytäänsä kuuluvat karjalanpaisti ja karjalanpiirakat.
En tiedä miksi, mutta niitä on meillä pöydässä koska mieheni niitä haluaa. Eri maakunnat, eri jouluruoat.
Vierailija kirjoitti:
Meillä itse asiassa on ikean lihapullia joulupöydässä... Joutuukohan tästä nyt kadotukseen?
Hyvin moukkamaista se on. Miksi ette menneet ABC:lle syömään?
AP
Vierailija kirjoitti:
Kyllä piirakat kuuluvat joulupöytään ja munavoita kans.
Menws nyt takaisin sen kiven alle, josta tulitkin, trolli!
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on Lapista, ja heidän joulupöytäänsä kuuluvat karjalanpaisti ja karjalanpiirakat.
En tiedä miksi, mutta niitä on meillä pöydässä koska mieheni niitä haluaa. Eri maakunnat, eri jouluruoat.
Sanopas miehellesi: löpötilöpöti löpönlöö! 😂
AP
Sanoin, mutta ei tapahtunut mitään?
Miksi minäkin tähän aikaani käytän...
Meillä on periaatteena, että jos joku jotain spessumpaa pöytään haluaa niin sehän sopii, kunhan itse hoitaa. Ylimäärästä vaivaa en ala ittelleni ottamaan.
Meillä on aina ollut karjalanpiirakoita joulupöydässä itsee laitan puolikkaan munan katkarapuja ja majoneesia päälle, muut tekevät oman makunsa mukaan.
Ne on itä-suomessa juhlaruoka, perinneherkku. Veikkaan että syöt muiden maiden eksoottisia ruokia helposti, mutta olet sokea suomalaiselle.
Karjalanpiirakat kuuluvat joulupöytään osassa Suomea. Ap ei ole oikeasti kotitalousopettaja vaan valehtelee. Perinneruoat kuuluu kotitalousopen osata.
Oletpas sä ap NOLO TROLLI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä piirakat kuuluvat joulupöytään ja munavoita kans.
Menws nyt takaisin sen kiven alle, josta tulitkin, trolli!
AP
Kaiva sinä vaan sitä kuoppaasi syvemmäksi, sinä sivistymätön ja oppimaton pelle.
Nii-i, voi luoja paratkoon sentään!