Miten kauan menee, että kykenen seksiin mieheni kans, joka petti?
Sain kuulla et pannu kolmesti yhen vanhan koulukaverini kanssa. Aluksi ns.shokissa suostuin seksiin, mut nyt etoo ajatuskin. Voimme kyllä halata yms.mut ei mitään missä riisutaan. Mitenhän kauan menee, että pystyn taas, tuleekohan se aika vielä joskus...? Kokemuksia? Ero ei tule kysymykseen, olemme käyneet pariterapiassa 3 kertaa. Pt jatkuu. Sain tietää jutusta puoli vuotta sitten.
Kommentit (32)
Riippuu itsestäsi. Eiköhän kaikki miehet petä, ei vain tule aina ilmi.
Varmaan kannattais vaan alottaa se seksielämä hiljalleen uudelleen, ja jos ei onnistu, niin sitten seksuaaliterapeutille.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 07:58"]Mä en ikinä enää kykenis.
[/quote]
Onhan tässä pitänyt asiaa käsitellä, mut itse haluan yrittää antaa anteeksi ja käydä juttuja läpi pariterapiassa. Mies ei onneksi yhtään painosta tms. Ns.tajuaa hävetä. Se ehkä auttaakin, kun toinen ei tyrkytä kokoaikaa... Mutta mutta... tovi menny ilman ja se "eka kerta" pitkästä aikaa ahdistaa.
ap
Mikä ihmeen vitsi toi ero ei tule kysymykseen oli? Ero ei tule koskaan hyvään aikaan, mutta on aina vaihtoehto. Varsinkin pettämistapauksissa. Itse rn kykenisi enää koskaan seksiin. Seksissä vaaditaan niin paljon luottamusta, että itse kykenisin vapautumaan ja laukeamaan, että ei kyllä petturin kanssa onnistuisi. Ei silloin olisi mitään järkeä elää seksittömässä liitossa.
Annat miehellesi anteeksi, vaikka toisti "virheensä" peräti 3 kertaa?
Miehesi kulli tulee jatkossakin kyntämään vieraita vakoja.
Ihan oikein nysvölle aapeelle.
Aine, kun näet miehesi kyrvän ajattelet mielessäsi kuinka se on rautakangen kovana jyystänyt vieraan kiimasta voihkivan naisen liukasta pillua. Miehesi ei voinut kunnioittaa uskollisuuslupausta sinulle, koska tämä toinen nainen vain oli liian vastustamaton ja sai miehesi täydellisen kiiman valtaan. Ei se ollut miehesi vika, kuka nyt ei haluaisi upottaa kyrpäänsä lihaisaan sykkivään pilluun.
Paitsi että kaikki eivät silti valitse petosta. Lammas. Sinun kaltaisten naisien takia meiltä muiltakin menee uskottavuus ja miehiltä terve herran pelko.
Niin se menee, joko hyväksyt asian ja elät menneen kanssa, taikka et hyväksy ja otat eron. Kauan ajattelit itseäsi kiduttaa asian kanssa jos et vaan pääse yli?
Vai että olen oikein nysvö, ajatelkaa ihan rauhassa esim.noin :D
ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:03"]
Riippuu itsestäsi. Eiköhän kaikki miehet petä, ei vain tule aina ilmi.
[/quote]
Sinä et ainakaan koskaan voi pettyä mieheen:)
Voit päästä yli, jos oikeasti näet ja koet, että miehesi todella katuu asiaa ja näkee, millaisia seurauksia pettämisestä on. Jos hän todella rakastaa sinua, niin hän tekee kaikkensa saadakseen luottamuksesi jälleen. Jos noihin pettämisiin oli osuutta alkolla, niin sekin osin selittää miehen asenteiden herpaantumista, vaikka ei olekaan mikään oikeutus pettää.
Olemme molemmat puolisoni kanssa kokeneet pitkän liittomme alussa toisen pettämisen, useammankin kerran. Ne selvitettiin perin juurin ja päätimme jatkaa yhdessä. Sitten tuli lapset, koti ja työt, ja niihin uppoutumalla meni joku vuosikymmen. Oli aikoja, jolloin mies kärsi seksin puutetta, enkä minä tajunnut, että olin tahtomattani pihtari, siis en edes ajatellut tekeväni mitään väärää, kun en vaan halunnut, kun oli niin paljon muuta actionia päivät täynnä. Sitten "kuulin" miehen valituksen ja tein päätöksen, että hoidan oman osani, vaikka alkuun "hampaat irvessä". Kuinka ollakaan, päätöstä ja sen mukaista OIKEAA toimintaa seurasi myös halut! Omaa päätöstäni seurasi se, että mies päätti pitää minun tarpeistani huolen! Meni pitkä aika todella ihanasti ja juuri hyvä seksi piti meitä lujasti yhdessä vaikeinakin aikoina. Lopulta, kun (helpot) vaihdevuodet oli ohi, nautimme seksistä todella. Nyt ollaan jo elämän ehtoossa ja edelleen seksi on se asia, joka eniten lähentää, parantaa suhdetta, auttaa anteeksiantamisessa, selvittää monta pikku kränää välillämme.
Kaikista suurin huomio on minulla se, että seksi on nimenomaan tarkoitettu yhdistämään ja lujittamaan parisuhdetta. Siksi kehotankin kaikkia, niin miehiä kuin vaimojaankin, pitämään huolta omasta liitostaan ja erityisesti seksuaalisesta yhteydestä siinä, ja keskittämään huomionsa sen oman puolison tyydyttämiseen!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:14"]Voit päästä yli, jos oikeasti näet ja koet, että miehesi todella katuu asiaa ja näkee, millaisia seurauksia pettämisestä on. Jos hän todella rakastaa sinua, niin hän tekee kaikkensa saadakseen luottamuksesi jälleen. Jos noihin pettämisiin oli osuutta alkolla, niin sekin osin selittää miehen asenteiden herpaantumista, vaikka ei olekaan mikään oikeutus pettää.
Olemme molemmat puolisoni kanssa kokeneet pitkän liittomme alussa toisen pettämisen, useammankin kerran. Ne selvitettiin perin juurin ja päätimme jatkaa yhdessä. Sitten tuli lapset, koti ja työt, ja niihin uppoutumalla meni joku vuosikymmen. Oli aikoja, jolloin mies kärsi seksin puutetta, enkä minä tajunnut, että olin tahtomattani pihtari, siis en edes ajatellut tekeväni mitään väärää, kun en vaan halunnut, kun oli niin paljon muuta actionia päivät täynnä. Sitten "kuulin" miehen valituksen ja tein päätöksen, että hoidan oman osani, vaikka alkuun "hampaat irvessä". Kuinka ollakaan, päätöstä ja sen mukaista OIKEAA toimintaa seurasi myös halut! Omaa päätöstäni seurasi se, että mies päätti pitää minun tarpeistani huolen! Meni pitkä aika todella ihanasti ja juuri hyvä seksi piti meitä lujasti yhdessä vaikeinakin aikoina. Lopulta, kun (helpot) vaihdevuodet oli ohi, nautimme seksistä todella. Nyt ollaan jo elämän ehtoossa ja edelleen seksi on se asia, joka eniten lähentää, parantaa suhdetta, auttaa anteeksiantamisessa, selvittää monta pikku kränää välillämme.
Kaikista suurin huomio on minulla se, että seksi on nimenomaan tarkoitettu yhdistämään ja lujittamaan parisuhdetta. Siksi kehotankin kaikkia, niin miehiä kuin vaimojaankin, pitämään huolta omasta liitostaan ja erityisesti seksuaalisesta yhteydestä siinä, ja keskittämään huomionsa sen oman puolison tyydyttämiseen!
[/quote]
Vit.. Mitä pskaa, sori vaan.
Kiitos numerolle 13. Numero 14 taitaa olla vähän katkeroitunut, kun itse ei saanut pettämistään anteeksi tai menetti hyvän miehen toiselle naiselle...
ap
13/13 vielä jatkaa ...
Puhukaa asia selväksi, käsittele oma surusi, pettymyksesi ja loukkaantumisesi, ja pidä ne tunteet luonnollisina ja oikeutettuina, mutta ÄLÄ JÄÄ MÄREHTIMÄÄN ASIAA!!! Asia ON vakava ja todella rankka ja tuottaa tosi syviä haavoja, mutta anna haavojen parantua!
Sinä olet se nainen, jonka kanssa hän halusi olla yhdessä, elää ja jakaa elämäänsä. Myös tuoda eteesi epäonnistumisensa, ja niistä pahimman, pettämisen! Hän kaipaa NYT hyväksyntääsi. Hän ei VOI enää muuta kuin odottaa, että sinä hyväksyt hänet epäonnistumisista huolimatta.
Sinä olet ihana nainen. Hän rakastaa sinua, ei muuten haluaisi jatkaa ja käydä teraåiassa yms vaivannäköä. Sinä kelpaat! Olet arvokas! Olet aito kaikkine tunteinesi! Katso avoimin silmin elämää! Tulee hyviä aikoja, tulee huonompia, tulee onnistumisia ja tulee pettymyksiä. Monenlaista sisältää elämä! Sinä voit elää ne, kasvaa, vahvistua, nostaa suloisen pääsi ja olla nainen, joka selviää eteenpäin! Miehesi näkee sen, kuinka käsittelet asiaa ja kun siitä selviätte yhdessä ja kuinka palaat miehesi syliin avoimena, rakastavana, anteeksiantaneena ja suloisena, ei hän halua menettää sinua riskeeraamalla uudelleen! Ota voitto kotiin! Sinä ansaitset sen! Ajattele, että Sinä olet vahvemilla, koska Sinä et pettänyt! Mutta anna anteeksi, ja tee se sydänjuuriasi myöten! Tee luja päätös, että NYT loppu itsesäälissä rypeminen, NYT loppu miehen velkominen, NYT alkaa uusi jakso yhdessä!
Osoita, että luotat häneen. Hän kunnioittaa silloin sinua ja saat kokea suhteenne palkitsevana ja tyydyttävämpänä kuin aiemmin. Joku tällainen järkyttävä kriisi voi kääntää elämän uusille urille ja voi olla juuri se asia, joka estää uudet pettämiset!!! Näin tapahtui minulle. Päätin, etten IKINÄ ENÄÄ PETÄ!!!! Päätös on pitänyt kohta 40 vuotta!!!
Pettämisestä ei tarvitse selvitä parisuhteessa. Jos puolisosi rakastaa sua, hän ei petä. Jos pettää niin syvää rakkautta ei ole eikä kenenkään ihmisen sitä tarvitse kestää. Kannustan eroamaan ja löytämään kunnollisen rakkauden, sillä jokainen ihminen ansaitsee sen. Hyviä, lojaaleja ihmisiä on olemassa!
Asia on toki eri, jos pettäminen on suhteessa sallittua. Parisuhteita on monenlaisia. Mutta muussa tapauksessa, älkää jääkö suhteeseen, jossa ette voi luottaa puolisoonne. Ehkä joku tulee nyt kommentoimaan, että "minun puolisoni rakastaa minua, vaikka menikin kaksikymmentä vuotta sitten kerran pettämään". Rakastaako, todella? Etkö haluaisi sinäkin suhteen, jossa molemmat osapuolet haluavat olla uskollisia vain ja vain siitä syystä, että syvästi rakastavat toisiaan. Niitäkin suhteita meinaa on.
Elämässä tulee yleensä paljon suurempiakin asioita vastaan ja niistäkin on selvittävä.
Ei kukaan ole puolisona täydellinen, jos aina dumppaa ja ottaa uuden kun asiat menee pieleen ei saa koskaan mitään pysyvää. Moni saattaa esim. huutaa ihan joutavista asioista jopa vuosia eikä pidä sitä itse minään, että estää toiselta onnellisuuden omassa kodissaan ja omassa parisuhteessaan noiksi vuosiksi kun ei osaa hallita omaa hajoittavaa käytöstään. Meidän kulttuurissa pettäminen on jotenkin se rikoksista suurin, mutta vaikka jatkuva huutaminen, henkinen hajottaminen, toisen hylkääminen seksuaalisesti tai muuten omien kiireiden tai työhön liittyvän menestyksen himon takia on muka ihan ok.
Virheitä mahtuu liittoon kun liittoon, suuriakin virheitä, hyvät liitot kestävät virheet, oppivat niistä, heikot kaatuvat ensimmäiseen vastoinkäymiseen. Sovitte että jatkossa jos rupeaa toiset näyttämään liian hyvältä niin se on haluajalle eka varotusmerkki siitä että ootte jättänyt oman puolison kanssa romantiikan retuperälle ja siksi tuntuu että sitä kipinää olisi muualla enemmän, siitä merkistä pitää älytä lähteä kotiin tekipä mieli tai ei ja lisätä kipinää ja hellyyttä omaan suhteeseen jatkossa, pian huomaa että vieraat ei enää näytäkään hyvältä kun on löytänyt taas romanttisen yhteydeen omaan puolisoonsa. Monissa hyvissä liitoissa on petetty ja päätetty yhdessä taistella oman liiton puolesta. Joskus saatat itsekin huomata tarvitsevasi anteeksiantoa, katuvasi oikeasti jotain tekemääsi.
Jos voit ymmärtää jotenkin niitä olosuhteita missä tuo väärä päätös tapahtui, se voi auttaa sinua anteeksiannossa. Ei se oikeuta virhettä, mutta kuten sanottu, jos ei isojakin virheitä saa tehdä ollenkaan, meistä kukaan ei ansaitse kestävää liittoa. Älä meditoi miehesi rikoksella, päädyt vaan vellomaan loukkauksessa ja vihassa ja sillä lailla viha ja paha olo vain kasvavat. Se ei auta sinua toipumaan, vaan vahingoittaa sinua lisää. Vaikeina hetkinä suuntaa ajatuksesi mielummin anteeksiantoon ja rakkauteen, tiedät että miehesi rakstaa sinua ja haluaa olla kanssassi vaikka hänkin tietää edessä olevan vaikean ajan. Hän on tehnyt virheen, koska hän on ihminen. Ihmiset tekevät virheitä. Hän katuu sitä ja aika näyttää sinulle että hän yrittää myös aidosti sovittaa virheensä ja toimia jatkossa oikein. Patologiset pettäjät ovat luku erikseen, mutta tavallinen erehtyjä ansaitseen toisen mahdollisuuden. Eroamaan rohkaisseille haluaisin sanoa, että hyvällä kumppanilla on liitossa muitakin keinoja reagoida vaikeuksiin kun eroaminen. On hyvä tilanne jos toinen katuu, kykenee muuttamaan käytöstään ja toinen haluaa antaa anteeksi. Liiton vahvuus ei näy siitä miten virheetöntä kaikki on, joskus suhteen voima mitataan siinä millaisista virheistä se selviää ja kestää kasassa.
Itse sopisin että jonain iltana viikossa vaikka hierotaan ja suudellaan ja istutaan vaikka sylityksin ja katsotaan leffa tai saunotaan kun lapset nukkuvat..aloittaisin säänöllisellä fyysisellä lähentymisellä päättäväisesti vaikka ei juuri sillä hetkellä huvittaisikaan. Jos se ei muutamassa kuukaudessa johda seksiin niin voihan sitä vaan päättää että nyt se vaan tehdään ja halut varmastikin seuraavat perässä.
Heti kun voit kuvitella olevasi valmis vaikka hieromaan miestäsi tai antamaan hänen hieroa vaikka selkääsi, tee aloite ja siirry eteenpäin läheisyydessä. Joudutte varmasti päättäiväiseti ylittämään mukavuusrajoja alussa. Jos jäät vaan odottamaan koska huuma taas vie mukanaan voit joutua odottamaan kauan. Anna miehellesi mahdollisuus voittaa luottamuksesi takaisin myös läheisyydessä, ei vain hänen takiaan, ansaitsethan itsekin uudelleen nauttia kosketuksesta ja fyysisestä rakastetuksi tulemisesta. Luulen että jos sanot miehellesi että "tänä iltana pidät minua sylissä ja suukottelet ja silittelet" hän varmastikin tekee niin mielellään. Virheen tehnyt jättää aloitteen tekemättä ettei loukkaisi sinua, joten luultavasti alkuun sinun pitää sanoa aika suoraan mitä tänään tehdään.
Onnea matkaan! Älä luovuta liian helpolla.
Tollasta tekoa ei voi koskaan unohtamaan vaikka "antaisikin anteeksi"...
Se kummitteleen teidän suhteen taustalla vielä vaikka 40 vuoden päästä. Ja tulee aiheuttamaan kitkaa ja katkeruutta.
Mä en ikinä enää kykenis.