Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mies ei halua lasta!

Vierailija
31.07.2006 |

meillä on jo kolme lata mieheni kanssa,mutta nyt haluaisin neljännen ja luultavasti viimeisen.

Olen kaikki lapsemme hoitanut periaatteessa yksi,kuopuksemme kakkavaipatkin mieheni vaihtoi ensimmäisenä vuonna varmaan 3-4krt...laskekaa siitä sitten minun vaihtokertani.

Lastenhoito on minun harteillani muutenkin koska mieheni on usein öitäkin poissa työnsä takia.

Jaksan hyvin hoitaa lapsemme ja neljäskin menisi jo rutiinilla. Olenko kohtuuton miestäni kohtaan kun haluan vielä yhden??

Viikonloppuisinkin hoidan lapsemme aamu ja ilapalat yksin,ruuat ja muut toimenpiteet...eikä asia minua vaivaa.

Pikemminkin vaivaa se,että mieheni on se joka päättää tuleeko vielä lisää lapsia vai ei!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveeni neljästä lapsesta. Ainut millä mies lapseen voisi suostua olisi lotto voitto sillä yksi syy miksi ei halua enää lapsia on se että haluaa minun menevän töihin jotta voi ostella kaikkea kivaa. Nyt kun kaikki rahat menee elämiseen. Ja siis olen ollut jokaisen lapsen välissä töissä vanhempienvapaan päätyttyä uuteen ä-lomaan asti eli en ole lasten varjolla saanut kotona oleilla. Kotihommat ja lapset hoidin myös työssäolo aikana yksin. Kuopukselle ei mies ole koskaan vaihtanut vaippoja ja kaksi kertaa on puolentoista vuoden aikana ollut kuopuksen kanssa kotona kun olin isompien aknssa menoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla