Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idiootit äitinä

Vierailija
21.05.2014 |

Rupes niin ärsyttään kun luin tota keskustelua jossa kaksi lasta jätetään jatkuvasti ryhmän ulkopuolelle synttäreiltä sun muilta. Sitten kommentoimassa on äitejä joiden mielestä tää on ihan ok, ja perusteluina vedetään esiin jotain lapsettomia häitä! WTF? Millä helvetillä voi olla niin typeriä, itsekeskeisiä idiootteja että ei ymmärrä kuinka pahalta lapsesta tuntuu jäädä aina ulkopuolelle. Minäminäminä-tyyppi siellä vakuuttaa kuinka "minun lapsi saa kutsua ketä haluaa"! Juu, saa toki, mutta sinä AIKUISENA ihmisenä voisit myös huomioida toisen kannan asiasta ja selittää sille pilalle hemmotellulle kakarallesi miksi toista ei saa kiusata ja syrjiä. Vittu että tekis mieli tollasilta tyypeiltä ottaa mukulat kokonaan pois! Mutta kai tän saa siitä kun itse on kasvanut siihen uskoon että on koko maailman napa ja että koskaan ei tarvitse ajatella ketään muuta. Te olette maailman huonoimpia äitejä ja ihmisiä, ettekä todellakaan ansaitse lapsianne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Se ryhmän ulkopuolelle jättäminenkin usein jonkun yhden lapsen alullelaittama. Tuo kuvio kun puretaan niin ihan hyvin leikkisivät yhdessä.

Näitä vanhempia on ja se tosiaan on hyvä selitys kaikelle. He ovat itse jääneet vaille hyvää kotikasvatusta.

Vierailija
2/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äitinä voi vaikuttaa kaikkeen ja lapsi tekee valinnat. Siinä voi mennä omat synttärit pilalle jos paikalla sellaisia joiden kanssa ei tule toimeen. Ei voi pakottaa kutsumaan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 19:08"]

Ei äitinä voi vaikuttaa kaikkeen ja lapsi tekee valinnat. Siinä voi mennä omat synttärit pilalle jos paikalla sellaisia joiden kanssa ei tule toimeen. Ei voi pakottaa kutsumaan!!

[/quote]

Ja tämä tietenkin aivan erityisesti pätee juuri päiväkoti-iässä?

Vierailija
4/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 19:08"]

[/quote]

Ja tämä tietenkin aivan erityisesti pätee juuri päiväkoti-iässä?

[/quote]

Niinpä. Vanhemmat pakenevat vastuutaan lapsen kasvattajana ja sen sijaan vedotaan siihen kuinka meidän 4-vuotiaan pitää itse saada päättää.

Vierailija
5/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsetkin osaavat jo eristää epämenestyjät.

Vierailija
6/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yhtä ei jätetä kutsumatta. Meidän päiväkodista on tullut kielto, ettei synttärikutsuja saa jakaa siellä. Ja koulussa ei myöskään saa jakaa, ellei kutsu koko luokkaa. Hyvä sääntö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme