Iittalan Vernalasit ja Ylioppilasjuhla
Mitä mieltä olette, käykö Iittalan Verna juomalasit ylioppilasjuhliin kuohuvien tarjoamistarkoituksessa? Mulla on erivärisiä, kai ne pitäis olla ainakin kirkkaita ylioppilasjuhlissa?
Kommentit (17)
Nehän ovat ihan juhlavat lasit, mutta kuohujuomiin sopisi paremmin kapeat ja korkeat.
Tosin jos suvussa ei ole mitään nirppanokkia, niin eiköhän Vernat käy ihan hyvin tuohonkin tarkoitukseen :)
Kuohujuomille ne eivät sovi. Viiniä niistä voi kyllä tarjota.
Osta kertakäyttöiset kuoharilasit. Yhtä tyylikästä....=D
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 17:57"]
No ei käy, ne on maitolasit
[/quote]
Viinilasit.
Ei todellakaan käy. Halvat kuoharilasit eivät paljoa kustanna ja näyttävät ihan hyviltä
Etiketin mukaan eivät käy, kun eivät ole kuohuviinilaseja, mutta ketä kiinnostaa. Värillä ei ole väliä, kirkas Verna on yhtä vähän kuoharilasi kuin värillinen.
Ikeasta saa kuoharilaseja, oisko 3e/6kpl
Minusta ovat kyllä hienommat kuin muoviset, joista vielä jossain vaiheessa irtoaa jalka ja arvokkaammat kuin 0,50€ halvat lasiset kuohuviinilasit.
Meillä on 12 joskus Viipurin torilta ostettua kuohuviinilasia ja toisen tusinan ostin juuri tuohon 50sentin kappalehintaan esikoisen ylppäreihin, nyt ihmetellään tarvitaanko niitä vielä joskus.
Kiitoksia kaikille vastauksista! Taidanpa sitten jättää ihanat Vernat kaappiin ja tyytyä tavallisiin kuoharilaseihin. Plaah.
Laita ap ne ihanat Vernat yo-juhlissa siihen mehu/vesi/kotikalja-tarjoiluun, kai teillä muutakin juomaa tarjotaan kuin kahvia ja kuoharia?! Tai jos on boolia, niin boolilasiksi (olis koko mun makuuni..)
Aah, voi ihana nro 14, enpä ois hoksinu. Kiitos sinulle :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 18:48"]
Aah, voi ihana nro 14, enpä ois hoksinu. Kiitos sinulle :)
[/quote]
Olisit jossain vaiheessa hoksinut... ;)
14
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 18:27"]
Laita ap ne ihanat Vernat yo-juhlissa siihen mehu/vesi/kotikalja-tarjoiluun, kai teillä muutakin juomaa tarjotaan kuin kahvia ja kuoharia?! Tai jos on boolia, niin boolilasiksi (olis koko mun makuuni..)
[/quote]En aio tarjota ens vuoden keväällä poikani kunniaksi mitään alkoholia sisältävää. Meinataan kipata omenamehulla tai vastaavalla.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 18:27"]
[/quote]En aio tarjota ens vuoden keväällä poikani kunniaksi mitään alkoholia sisältävää. Meinataan kipata omenamehulla tai vastaavalla.
[/quote]
Täällä on kyllä niin tyylitöntä porukkaa...Omenamehulla?!
Ei! Mun mielestä ne on enemmän mehu/limu/vesilasit. Vaikka vissiin oikeasti ovat viinilasit.