onkop täällä talouskoulun käyneitä?
Kertoisitteko vähän mulle...
Tuleeko sieltä paljon tehtäviä joita pitää väsätä omalla ajalla?
Onko kokeita?
Millainen arvostelu, tuleeko kurssin nimi ja merkintä suoritettu, vai tuleeko numero arvostelu?
Saako siitä ammattinimikettä?
Onko siitä työelämässä edes hyötyä?
Mulla olisi paikka tuonne koulutukseen ja nyt tuumailen menenkö vai en...
Kommentit (7)
Se oli aika huoletonta hommaa, itse menin kun ei muualle päässyt. Ei tarvinut jäädä lorvimaan työttömäksi. Sain hyvät lisäpinnat sairaanhoitajakoulua varten. Ei siitä sanottavasti hyötyä ollut, mutta meillä oli ihan hauskaa siellä!
hyödyttää, mutta muutamalta opiskelijalta olen saanut todella positiivista palautetta. Yksi oli tosi tyytyväinen, että kävi koulun, koska nyt hänen miehensä on sellaisessa asemassa, että heillä käy paljon vieraita miehen työn vuoksi (hoituu vaivatta ruuanlaitto, kutsujen järjestämiset, pöytäliinojen ja lautasliinojen käsittely sekä etiketti) ja toinen taas kiitteli, miten hyötyy koulutuksesta nyt kun lapset ovat pieniä aika ja etenkin rahat todella tiukalla.
Ja koulutuksen perusteella annetaan opintoviikkoja/pisteitä myöhemmin anteeksi, jos hakeudut alaa sivuavaan koulutukseen.
keskellä kämmentä, sekä muutakin motivaatiota kun opintotuki tms.
ap täällä on kyllästynyt kotona oloon ja työpaikkaa en ole vielä saanut ja haluaisin jotain tekemistä tämän lasten kanssa olon sijaan.
Menin sinne vähän " huvin vuoksi ja urheilun kannalta" kun ei töitäkään ollut ja muuta en keksinyt. Ihan jees homma. Mutta en mä siellä(kään) ruokaa oppinut laittamaan. Jotain tehtäviä tais olla muttei mitenkään hirveästi. Kokeita oli jotain. Arvosanojakin annettiin. Ei saa ammattinimikettä. Riippuu työelämästä mihin aikoo mennä. Ehkä johonkin siivoojan tai kodinhoitajan hommaan voi olla hyötyä, mut ei kyllä muuten.
Mene vaan jos et muuta keksi eikä töitä ole. Ihan yleishyödyllinen juttu.
Onko tällä vuosisadalla vielä talouskouluja?????????????