Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateellinen kavereille

Nimetön
22.12.2020 |

Hei! Oon 14 vuotias tyttö, ja mulla on kaks parasta kaveria. Ongelmana on se että nää mun molemmat kaverit on ”rikkaita” saavat vanhemmiltaan rahaa pyytämällä ja esim kerran mun kaveri imuroi koko talon ja sai 100e käteen. Ilmeeni oli siinä vaiheessa mitä v*ttua. Jos minä imuroin en saa mitään. Ja nyt kun Joulukin on tulossa, äiti kertoi että tänä jouluna en saa mitään lahjaksi, kaverit puolestaan saavat läppäreitä, kalliita merkkivaatteita ja uudet mopokypärät joitten hinta on 200e luokkaa. Kaverit sano kerran että tuntuu tosi köyhältä jos tilillä on alle tonni rahaa, mun tilillä varmaan 100e, sitä en kehdannut niille sanoa. Tuntuu ihan kauhealta kattoo vierestä ku muut saa kokokaan uusia tavaroita, mitä teen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kateellinen sinulle siitä että sinulla on kavereita

Vierailija
2/3 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se raha merkkaa kaikkea vaikka nyt voi siltä tuntua. Sinähän voit kohta hakea vaikka jotain töitä koulun ohessa ja tienata rahaa itsellesi. Niillä hankit sitten mitä haluat. Olet jo riittävän vanha vaikka hoitamaan lapsia joskus palkkaa vastaan tai siivoamaan vaikka toimistoja. Tai viemään vanhuksia ulos ja kaupoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi