Palkanlaskija ei osaa hommiansa
Aina on jotain väärin ja saa soittaa palkanlaskijalle korjauksia. Kuinka voi olla niin vaikeeta laskea palkat oikein kun sitä kumminkin tekee työksensä päivästä toiseen.
Rasittava akka.
Äsken soitin ja sanoin kun taas oli jäänyt tuntia puuttumaan, niin vastaus oli mä en huomannut sitä. Voi v...
Kommentit (8)
Ei voi joustaa oli joulu tai ei.
Ei sairaalassakaan voi laskea väärin lääkeannoksia ja sanoa, mä en huomannut.
Jos toistuu, ilmoita eteenpäin. En kestänyt ihmistä, jolla ehkä lukihäiriö. Korjasin kolme kertaa samoja tietoja oikeiksi ja aina sanoi, että nyt on näppäilty ja talletettu oikein, eikä ollut. Hänet oli palkattu aivan vääriin tehtäviin, kun ei kykene suoriutumaan niistä!
Vierailija kirjoitti:
Ei voi joustaa oli joulu tai ei.
Ei sairaalassakaan voi laskea väärin lääkeannoksia ja sanoa, mä en huomannut.
Sairaalassakin hoitajat syö itse osan potilaiden lääkkeistä.
Palkanlaskenta on todella vaikeaa erityistapauksissa. Peruspalkka pn helppo laskea mutta kun on komennuslisää, ulkomaanlisää, pyhäkorvausta sun muuta niin helposti menee väärin.
Mulla on työkaveri, jonka samoista virheistä joudun sanomaan uudestaan ja uudestaan. Olettais jo oppivan. Ihan kuin lapsen kanssa töitä tekisi.
Muistakaa vaatia viivästyskorko jokaisesta sentistä, jotka eivät ole palkkapäivänä tilillä. Eihän se korko ole juuri mitään, mutta ei työnantajakaan loputtomiin jaksa maksaa tommosia ylimääräsiä kuluja.
Tässäkin on kyse tavallisesta kuukauden tilistä. Niin auta armias, metsään meni sekin.
Muilta työkavereilta jäänyt saamatta lomarahoja, lomapäiviä laskettu väärin ym.
No pomo tietää asioista ja kyseinen firma menossa vaihtoon.
Nyt on joulu. Jousta vähän.