Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri ostaa itse kalliita lahjoja eikä ymmärrä, että kaikki muut eivät osta

Vierailija
22.12.2020 |

Olemme matalapalkka-alalla. Työkaveri haluaa ostaa esimiehelle kimppalahjan. Hän ostaa mielellään kalliin ja näyttävän lahjan välittämättä budjetista.
Olen kuulemma taas kitupiikki kun en halua osallistua kymmenellä eurolla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten olet ylpeästi kitupiikki. Eihän siinä sen kummempaa.

Vierailija
2/7 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sen lisäksi kuulemma myös itsekäs..

On vaan vaikea käsittää, että joku ei ymmärrä, että kaikilla ei ole rahaa tai että en halua laittaa johonkin esimiehen lahjaan suuria summia. Ele sinällään on kiva.

Aikaisemmalle esimiehelle muuten (eri porukalla) jätettiin vain ehkä 10-15 e maksanut joulukukka, johon kaikki heittivät sen pari euroa. Nyt pitäisi sitten ostaa joku 50-60 e lahja, mielestäni ihan suhteetonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaan vaikea käsittää, että joku ei ymmärrä, että kaikilla ei ole rahaa tai että en halua laittaa johonkin esimiehen lahjaan suuria summia. Ele sinällään on kiva.

Aikaisemmalle esimiehelle muuten (eri porukalla) jätettiin vain ehkä 10-15 e maksanut joulukukka, johon kaikki heittivät sen pari euroa. Nyt pitäisi sitten ostaa joku 50-60 e lahja, mielestäni ihan suhteetonta.

Ymmärrän ettei susta tunnu kivalta jos työkaveri haukkuu. Mutta en silti osallistuisi vain painostuksen alla. Toteaisin varmaan että no niin taidan sitten olla. Ja jatkaisin elämää. Työkaverisi häpeä on jos ei osaa käyttäytyä, ei sinun.

Vierailija
4/7 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI esihenkilöä pitäisi lahjoilla muistaa? Lahjomistarkoitusko tuossa kimppalahjojen hankinnassa on takana?

Vierailija
5/7 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI esihenkilöä pitäisi lahjoilla muistaa? Lahjomistarkoitusko tuossa kimppalahjojen hankinnassa on takana?

Minusta se on kiva ele.

Kuitenkin itse suhtaudun niin, että olemme maailmassa, jossa ihmisillä on jo kaikkea.

Toisekseen emme ole kukaan isopalkkaisia niin en tajua, miksi meidän pitäisi ostaa kallis lahja. ap

Vierailija
6/7 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ettei susta tunnu kivalta jos työkaveri haukkuu. Mutta en silti osallistuisi vain painostuksen alla. Toteaisin varmaan että no niin taidan sitten olla. Ja jatkaisin elämää. Työkaverisi häpeä on jos ei osaa käyttäytyä, ei sinun.

Minun on vaikea käsittää, miksi emme voi saada tuosta asiasta kompromissia. Että viisi euroa/nenä ei ole ok eikä voida suunnitella lahjaa sen mukaan, vaan lahjan on oltava 10e per nenä. Harmittaa joustamattomuus. Ja se, miten toinen voi päättää, että jollakulla on oltava 10e tuohon. ap

Vierailija
7/7 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on kiva ele.

Kuitenkin itse suhtaudun niin, että olemme maailmassa, jossa ihmisillä on jo kaikkea.

Toisekseen emme ole kukaan isopalkkaisia niin en tajua, miksi meidän pitäisi ostaa kallis lahja. ap

Minusta kiva ele olisi se, että esihenkilö (joka satavarmasti tienaa alaisiaan enemmän) antaisi jokaiselle vaikka 10€ lahjan! Tai vielä mieluummin palkankorotuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi