Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua vauvakutsuja!

Vierailija
20.05.2014 |

Heti raskauden alussa ilmoitin miehelle, sekä muutamalle ystävälleni (joita on muutenkin vain pari) että en missään nimessä halua mitään baby showereita järjestettäväksi. Nyt kuitenkin eräs kavereistani ilmeisesti sellaisia järjestää. Olen viime aikoina yrittänyt vihjata hänelle, että en edelleenkään sellaisia halua, mutta ei näytä toimivan. Mitäs nyt tehdä, tuntuu kamalalta olla jollain typerillä kutsuilla vasten tahtoaan, etenkin kun sinne kutsuttavia ystäviä olisi ehkä kolme, läheisempiä kavereita kun minulla ei juurikaan ole. Utelenko mieheltä päivämäärän ja lähden karkuun,  vai sanonko suoraan että tiedän heidän aikeistaan enkä aijo kutsuille osallistua. Suuttuuko siinä sitten vähätkin kaverit? Olisi kiva jos ystävät kunnioittaisivat myös minun tahtoani..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot nätisti että kiitos, mutta EI kiitos. Ymmärrän että tarkoitatte hyvällä mutta kutsut eivät ole minun juttu.

Vierailija
2/7 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mutta huomaan miksi sinulla ei läheisempiä ystäviä ole

et halua vauvakutsuja no joo, minunkin mielestä ne on typeriä amerikkalaishöpötys-kulutuspaskaa mutta mitä pahaa on kahvikekkereissä kavereitten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes kaipaa enempää ystäviä, kyse ei ole siitä. Olen aina ollut aika yksinäinen luonne. Nyt vaan tuntuu teennäiseltä joutua vaippakakkujen keskelle ja maistelemaan jotain soseruokia, etenkin kun kavereistani ehkä 1-2 on koko raskausaikana pitänyt mitään yhteyttä, ollaan niin eri elämäntilanteissa.

Ongelma on se, että nää kutsut olisivat "ylläri" joten miten kertoa näin ns etukäteen, kun tiedän että niitä ollaan järjestämässä. Vihaan yllätyksiä, enkä tälläisiä todellakaan halua. 

ap.

Vierailija
4/7 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos muutenkin olette nähneet harvoin, niin eikös tuo olisi hyvä keino tavata ystäviä, vaikka typerän vauvakutsun varjolla? Ystäväsi näkevät vaivaa sinun vuoksesi että pääsevät paikalle.

Vierailija
5/7 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut minäkään ja asian useaan otteeseen toin esille. Silti minulle sellaiset järjestettiin. Oli kuitenkin mukavaa ja ison vaivan olivat ystävät nähneet suunnitellessaan tarjottavia, lahjoja ja ohjelmaa.

Vierailija
6/7 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä raivoistuisin, jos minulle järjestettäisiin juhlat (erityisesti vauvakutsut) vastoin tahtoani. Sinun tilanteessasi, ap, sanoisin että olen kuullut suunnitelmastanne, järjestäkää vain mutta ei mitään vauvaan liittyvää, ihan tavalliset kutsut vain.

Vierailija
7/7 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin, että olen jo aiemmin tehnyt hyvin selväksi etten halua vauvakutsuja. Niin että jos sellaiset järjestetään niin ne tapahtuu ilman minua. En yleensäkään anna ihmisten kävellä ylitseni itseäni koskevissa asioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan