Joulutonttu vastaa ja auttaa osa 2
Hei, minä täällä taas, Taneli Kaneli. Viime kuussa minä vastasin kysymyksiin ja nyt tein hieman nykytekniikkaa opeteltuani uuden ketjun. Niin että nyt olen taas valmis auttamaan!!!
Kommentit (15)
Ai niin, jos jotakin kiinnostaa, niin tämän älyluurin sain Korvatunturin tekniikkatontuilta. Ai että niillä on nopeaa palvelua, ihan sekunnin päästä soitosta tulevat paikalle!!
Vierailija kirjoitti:
Ehtiikö tänään lähetetyt kirjeet perille?
Kyllä jos lähetät ne postissa niin aattona ovat perillä. Ei hätää, ne menevät kyllä nopeasti kun nyt laitat ne postilaatikkoon. Katsoin nimittäin tulevaisuuteen... Ihanaa joulua Sinulle!!!
Minä olen ollut todella kiltti. Eräs tyttö josta tykkään on ollut hyvin tuhma. Eikö tehtäisi sellainen diili että tuotte hänet tänä vuonna minulle joululahjaksi? Ja kun sanon että todella tuhma, niin todellakaan hänelle ei risut riitä riitä rangaistukseksi. Kävisikö tällainen järjestely? Tiedätte varmaan kuka olen ja kenestä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut todella kiltti. Eräs tyttö josta tykkään on ollut hyvin tuhma. Eikö tehtäisi sellainen diili että tuotte hänet tänä vuonna minulle joululahjaksi? Ja kun sanon että todella tuhma, niin todellakaan hänelle ei risut riitä riitä rangaistukseksi. Kävisikö tällainen järjestely? Tiedätte varmaan kuka olen ja kenestä puhun.
Terve, joo, tiedän totta kai kuka olet. Mutta ihan ystävällisesti kysyn onko tuo todella tarpeen? Toivon Sinulle mukavaa joulua☺️🎄
Vielä olen paikalla, mutta viiden jälkeen minulla alkaa vapaa-aika. Huomenna kahdeksan jälkeen olen taas valmis juttusille, kysykää vielä jotain nopeasti, jos on tarvis.🙏
Joulutonttu Taneli Kaneli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve, joo, tiedän totta kai kuka olet. Mutta ihan ystävällisesti kysyn onko tuo todella tarpeen? Toivon Sinulle mukavaa joulua☺️🎄
On se sikäli tarpeellista että minulla ei ole muuta mahdollisuutta häneen. Ja muistutan että olen todellakin ollut TODELLA kiltti enkä ole toivonut mitään muuta joululahjaa (sen pölynimurin pystyn hankkimaan itsekin, sitä ei tarvi tuoda jos tämän saan).
Vierailija kirjoitti:
Joulutonttu Taneli Kaneli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se sikäli tarpeellista että minulla ei ole muuta mahdollisuutta häneen. Ja muistutan että olen todellakin ollut TODELLA kiltti enkä ole toivonut mitään muuta joululahjaa (sen pölynimurin pystyn hankkimaan itsekin, sitä ei tarvi tuoda jos tämän saan).
Noh, huoh... Okei🙄 Olen sellainen tonttu että myönnyn helposti asioihin. Mutta ruumiillista kuritusta en tällä vuosituhannella hyväksy! Joka tapauksessa, hei hei ja hyvää yötä. Huomenna jutellaan taas!
Moi, minä täällä taas! Olen nyt niiiiiin iloisella tuulella, enää 2 yötä jouluun🎅🏼!
Olen jälleen valmis avittamaan ja vastaamaan. Siis jos jokin jouluunliittyvä tai mikä tahansa asia mietityttää, kysy!
Ps. Lahjatoiveita saa vielä huomiseen asti kertoa. Siis ennen pukin lähtöä...
T. Tonttu
Roni Back kirjoitti:
🤶🏿+🎅🏼=🧑🏻🦳?
Ihan mahdollista...🙄
Voisiko yksi ihana ja kiva nainen ottaa yhteyttä mieheen ja sopia tapaamisen tälle päivää?
Voisitko tonttu auttaa asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko yksi ihana ja kiva nainen ottaa yhteyttä mieheen ja sopia tapaamisen tälle päivää?
Voisitko tonttu auttaa asiassa?
Anteeksi myöhäinen vastaamiseni. Odota, teen taian... noin, katsotaan, mitä lähitulevaisuus tuo tullessaan!🥰💕💞❤️🎀 Ihanaa joulua!!
Lähettäisitkö tänne rauhallista mieltä ilman ahdistusta mistään asiasta? En minä muuta haluaisi. Olen ollut hyvin kiltti kaikille koko vuoden!
Ehtiikö tänään lähetetyt kirjeet perille?