Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä keskustelufoorumi.

Vierailija
21.12.2020 |

Olen ollut aina sensuuria vastaan ja jo lähes lapsena ymmärsin sen mahdottomuuden koska ihmiset löytävät aina kiertoilmaisuja,ja oppivat lukemaan rivienvälistä kuten entisessä N-Liitossa.
Eli hyvä foorumi mikä ei suitsi ajatusten kulkua,ja missä keskustelu on älykästä.Mistä löytyy?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsinnässä samanlainen. Olen kuulolla.

Vierailija
2/13 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän voit harjoitella juuri niitä kietoilmaisuja. Oiva paikka.

Vierailija
4/13 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ja nuorena pidin Sensuurista. Minulla oli tilaisuus kuulla heitä ennnen Hulinaa-albumin julkaisua, ja täytyy sanoa, että hyvältä kuulosti.

Vierailija
5/13 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette kyllä oikeassa.Mutta toisinaan se harmittaa kun on kirjoittanut ajatuksella omasta mielestä tärkeistä asioista ja koko ketju vain katoaa bittiavaruuteen.Seuraus: ei vaivaudu kirjoittamaan ajatuksella,. 

Vierailija
6/13 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette kyllä oikeassa.Mutta toisinaan se harmittaa kun on kirjoittanut ajatuksella omasta mielestä tärkeistä asioista ja koko ketju vain katoaa bittiavaruuteen.Seuraus: ei vaivaudu kirjoittamaan ajatuksella,. 

Näin se menee. Tämä onkin tällainen viihteellinen palsta.

Vierailija
7/13 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Tämä onkin tällainen viihteellinen palsta.

Palsta on viihteellinen.Mutta juuri nyt tuossa oikealla on ketju myös korona-viruksesta,ja ei tuo tauti nyt mielestäni viihdettä ole.

Vierailija
8/13 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sen jo löytänyt koska kirjoitat täällä.Kaikkia foorumeja moderoidaan.Jos Vauva ei kelpaa niin ei ole pakko lukea/kirjoittaa!

Vierailija
9/13 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sen jo löytänyt koska kirjoitat täällä.Kaikkia foorumeja moderoidaan.Jos Vauva ei kelpaa niin ei ole pakko lukea/kirjoittaa!

Aihe on vapaa pitää muuttaa realistiseksi, aihe on sensuroitu.

Vierailija
10/13 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartaasti toivon, että spämmääminen ja politikointi loppuu palstalla. Keskustella voi ajanhokohtaisista aiheista asiallisestikin, mutta persut ja rasset on pilanneet palstan. Jos eivät itse aloita niin tulevat muihin ketjuihin tyrkyttämään ääri-ideologiaansa.

Menkää muualle, missä teitä siedetään. Eikö perussuomalaisilla ole mitään omia foorumeita?

Vierailija
11/13 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hartaasti toivon, että spämmääminen ja politikointi loppuu palstalla. Keskustella voi ajanhokohtaisista aiheista asiallisestikin, mutta persut ja rasset on pilanneet palstan. Jos eivät itse aloita niin tulevat muihin ketjuihin tyrkyttämään ääri-ideologiaansa.

Menkää muualle, missä teitä siedetään. Eikö perussuomalaisilla ole mitään omia foorumeita?

Kiitos, puit sanoiksi monen muunkin toiveen.

Olen itse ehdottanut yllpdolle, että perustettaisiin erillinen Yhteiskunta ja politiikka -palsta, mutta toivetta ei ole kuultu. Ehkä sellainen tehdään, jos muutkin laittavat toiveen tuonne

https://www.vauva.fi/anna-palautetta

Itse en siellä tule käymään, joten minulle on ihan sama, mitä siellä kirjoitellaan, mutta veikkaisin että rekisteröitymispakko pitäisi sen siistimpänä.

(Tuon palautelomakkeen voi lähettää myös feikki-sähköpostiosoitteella, ellei kehtaa laittaa omaansa tai ellei ole anonyymia osoitetta.)

Vierailija
13/13 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli koodi ja herkku.

Lämmöllä muistelen niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä