Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mulla kamala ahdistus ilman syytä, muilla?
8jjyy
20.12.2020 |
Kauheeta ahdistusta... ollut taas 1.5 kk.... en tiedä miksi. Koko keho jännittynyt, hengitän pinnallisesti, mahaa vääntää, rinnalla paino, itkuherkkä, mietin vain omaa oloani paniikissa enkä voi miettiä muuta, en pysty saamaan mitään aikaiseksi, mikä auttaa????
Kommentit (2)
Ootko käynyt lääkärissä, tuohon voi olla joku muukin kuin henkinen syy, kilpirauhasarvot, astma, uniapnea...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla auttaa lemmikit. Yritän olla vahingoittamatta itseäni vaikka se oli ennen keinoni selviytyä. Olen myös jokseenkin turtunut ahdistukseen. Se vain on mulle normitila.
Sitten ei mene hyvin kun se nousee paniikkikohtaukseksi. Jokin aika sitten aloin hyperventiloimaan kunnolla. Samalla tuli huono olo, joten menin vessaan jos oksennan. No, kävikin niin, että hyperventiloinnin takia menetin tajuntani. Rymähdin pää edellä seinään. Tuli todella kaunis kuhmu ja helvetinmoinen mustelma keskelle otsaa.
Ei ollut miehellekään kivaa kun tuli töistä kotiin ja makasin sohvalla solkottaen sekavia.
Oletko kokeillut rauhoittavia? Lääkärit ei niitä halua määrätä, mutta jos saisit lyhytaikaisen reseptin ja otat vain ja ainoastaan pahimpaan oloon?