Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin väkivaltaisesta suhteesta.

Vierailija
16.05.2014 |

kysyttävää?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää, onnea toivotan rohkeasta ratkaisusta!!

Vierailija
2/18 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää, mutta onnitelen sua uuden elämäsi kynnyksellä! Loistavaa että uskalsit lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko väkivaltaa oli kestänyt? Onko teillä lapsia?

Vierailija
4/18 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhdetta 8vuotta, Henkistä väkivältaa vuosia ja fyysistä n. vuoden sisään ollut 5kertaa. 1 lapsi.

Vierailija
5/18 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ero sujui?

Vierailija
6/18 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö sinunkin exäsi vähätellä väkivaltaansa sanomalla "me emme vain sopineet yhteen"? Onko hän nimitellyt sinua hulluksi, koska nouset vastustamaan hänen väkivaltaansa?

Vierailija
7/18 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä oli väkivaltainen?

Vierailija
8/18 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:31"]Miten ero sujui?

[/quote]

vaikeasti, kaikki on vielä kesken. Henkinen väkivalta jatkuu edelleen.

Vierailija
9/18 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:34"]Yrittääkö sinunkin exäsi vähätellä väkivaltaansa sanomalla "me emme vain sopineet yhteen"? Onko hän nimitellyt sinua hulluksi, koska nouset vastustamaan hänen väkivaltaansa?

[/quote]

vähättelee niin, että sanoo, ettei koskaan ole lyönyt tai hakannut. Ja hulluksi haukkuu, kun niin väitän hänelle.

Vierailija
10/18 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:38"]Kumpi teistä oli väkivaltainen?

[/quote]

mies

Vierailija
11/18 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää, mutta onneksi olkoon kun erosit ja mukavaa loppuelämään sulle :)

Vierailija
12/18 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähdit vasta NYT?

Vierailija
13/18 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:57"]Miksi lähdit vasta NYT?

[/quote]

jaa-a. Ehkä olen läheisriippuvainen? Sokea, ettei nää. Eihän se elämä jatkuvaa haukkumista ja kiusaamista ollut. Välistä oli kauniita sanoja ja "rakkautta". Tuohon kysymykseen en osaa antaa vielä vastausta edes itselleni. Ehkä joku päivä.

Vierailija
14/18 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin hyvä. Et sitten joutunut kokemaan lähisukulaiseni kohtaloa, onnea!

Vierailija
15/18 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsi tapaa isäänsä. Mulla on huoli omasta tulevasta lapsesta kun hänen isänsä oli vakivaltainen raskauden alussa, ja jätin hänet. Olen silti velvollinen tutustuttamaan lapsen häneen kun hän niin vaatii ja haluaa tunnustaa isyyden. Mietin miten noi jutut menee kun mies mua kuitenkin uhkaili ja kävi päälle jne. Lapsen tapaamisiinhan mun ja hänen väliset jutut ei vaikuta, vain se vaikuttaisi jos hänellä olisi lasta kohtaan lähestymiskielto. :(

Vierailija
16/18 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:34"]Yrittääkö sinunkin exäsi vähätellä väkivaltaansa sanomalla "me emme vain sopineet yhteen"? Onko hän nimitellyt sinua hulluksi, koska nouset vastustamaan hänen väkivaltaansa?

[/quote]

vähättelee niin, että sanoo, ettei koskaan ole lyönyt tai hakannut. Ja hulluksi haukkuu, kun niin väitän hänelle.

[/quote]

Myöntääkö sitten tehneensä jotain muuta, esim. "vain läpsäisseensä"?

Vierailija
17/18 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:28"]Miten lapsi tapaa isäänsä. Mulla on huoli omasta tulevasta lapsesta kun hänen isänsä oli vakivaltainen raskauden alussa, ja jätin hänet. Olen silti velvollinen tutustuttamaan lapsen häneen kun hän niin vaatii ja haluaa tunnustaa isyyden. Mietin miten noi jutut menee kun mies mua kuitenkin uhkaili ja kävi päälle jne. Lapsen tapaamisiinhan mun ja hänen väliset jutut ei vaikuta, vain se vaikuttaisi jos hänellä olisi lasta kohtaan lähestymiskielto. :(

[/quote]

lapsi tapaa säännölisesti isäänsä. Ei koskaan ole ollut suoranaisesti lastakohtaan väkivaltainen Kerran lapsi nähnyt, kun minua löi, silloin oli viimeinen kerta. Isä tapasi lastaan valvotusti ensin, kun toki asiasta tuli lastensuojelu juttu. Lopulta katsoivat, että isä saa tavata lastaan kotonaan. Tapaamiset menneet hyvin.

Tuo esiin huoli,ex miehesi väkivaltaisuus esim. neuvolassa ja lasten valvojan luona. Ja tokikaan ei pysty vastasyntynyttä erottamaan äidistä. Tapaamiset voi varmaan olla alkuun n1h mittasia josaain ensikodilla. Kotiisihan sinun ei tarvitse ex-miestä päästää. Äläkä päästä! Voimia sinulle!! Ja onnellista raskautta :) Muiata olla avoin neuvolassa ja muualla, Sinä olet hakemassa apua sinulle ja tulevalle vauvalle.

Vierailija
18/18 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:48"]

[/quote]

[/quote]

Myöntääkö sitten tehneensä jotain muuta, esim. "vain läpsäisseensä"?

[/quote]

Ei myönnä vaikka hänen "läpsäisystä" meni taju minulta. sanoi että kompastuin, kun hän ohjasi minua "rauhoittumaan". Siis todellakin olimme selvin päin. Eikä minua ehkä olisi tarvinnut ohjata mihinkään. Olin lähdössä karkuun ystävän luo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän