Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näet vaivaa ja lähetät joulukortteja?

Vierailija
20.12.2020 |

Kun joulutervehdyksen voi laittaa nykypäivänä kätevästi vaikkapa viestillä puhelimitse. Jotkut jopa askartelevat kortit itse. Sitten joulun jälkeen ne lentää kaikki roskiin. Ette kai oikeasti kuvittele, että ihmiset säilyttävät ne? Kohta olisi kaikki laatikot tyhjänpäiväisiä kortteja täynnä. Sähköinen viestintä on sitä paitsi myös ympäristöteko.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttien idea ei säilyttäminen vaan viestiä henkilökohtaisempi perinteinen muistaminen. Siksi.

Vierailija
2/17 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on harrastus. Kivaa joulusta puuhaa. Ja kortit on tärkeitä mummille ja ukeille, eikä he kaikki osaa käyttää sähköisiä välineitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kortit niille vanhoille ihmisille jotka arvostavat sitä ja itsekin kortteja lähettävät. 

Muille viestiä somessa tai privaatisti.

Vierailija
4/17 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään askarrella ja tehdä korteja ja uskon että siinä väkisinkin ihminen ilahtuu kun saa käsintehdyn joulutervehdyksen postilaatikkoon. :3

Vierailija
5/17 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee jouluinen olo ja kuvittelen aina millaista joulua vastaanottaja viettää.

Vierailija
6/17 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun sulkea sen kuoren sinetilläni.

Ihan toista kuin joku sähköposti.

Vierailija
7/17 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystäviä.

Vierailija
8/17 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vanhojen sukulaisten niistä ilahtuvan.

Vierailija
9/17 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset arvostavat sitä. Tosin he arvostavat jopa sähköpostia. Mutta varmasti enemmän korttia.

Vierailija
10/17 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään joulukortit on niin kauniita, niin on kiva muistaa niitä harvoja läheisiä henkilökohtaisella tervehdyksellä.

Vierailija
11/17 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tekee mieli askarrella ja kortit on siihen mainioita, eivät jää pyörimään nurkkiin, mutta ilahduttavat jotakuta. En odota kenenkään säilövän korttejani, en itsekään säilytä saamiani.

Vierailija
12/17 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ilahduttaa vanhempia ja iäkkäitä sukulaisia. Ystävien kanssa ei ole ollut tapana lähetellä, kun ei muuten olla oikein jouluihmisiä.

Vierailija
13/17 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimerkki on nykypäivänä 1€ kpl. En tosiaan rupeasisi kaikille sukulaisille mitään kortteja lähettelemään, maksaisi monta kymppiä. Kortti ainoastaan jos vastaanottajalla ei ole kännykkää jolla voi ottaa digitaalisen kortin vastaan. NÄitä ei onneksi ole, joten kaikille kortit kännykkään.

Vierailija
14/17 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttien lähettäjät ovat hieman sellaisia lapsellisia ja omanlaisiaan persoonia.

Vierailija
15/17 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähettänyt kortteja 5 vuoteen. En halua tukea Postia. Enkä Kartoa, koska rahat menevät keskustalle

Vierailija
16/17 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säästän! Sitäpaitsi ne on meillä joulukoristeena! Laitan kaikki saamani kortit naruun jonka olen ripustanut keittiön seinästä seinään.

Vierailija
17/17 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä isoa vaivaa ole.