Miten kauan suostuisitte kuuntelemaan musiikkia, jota ette halua kuunnella?
Kommentit (11)
No ei minua kyllä häiritse kuunnella autossa, kaupoissa, ryhmäliikunnassa, töissä musiikkia, josta en itse välitä. Mikään musiikkilaji ei saa minussa vahvoja inhotuksen fiiliksiä pintaan, joten aivan sama.
Puoli minuuttia.
Jotkut laittavat autossa humpan soimaan, vaikka tietävät, ettei kaveri tykkää siitä.
Sadismin muoto se on sekin.
En kauan, varsinkaan kovalla. En pysty kuuntelemaan radiota koska en voi valita mitä musiikkia sieltä tulee. Kaupoissa osaan onneksi sulkea korvani ulkopuoliselta häöinältä ja keskittyä vain suorittamaan omat ostokset mahdollisimman nopeasti.
1 - 2 albumillisen läpi, ja jos en tykkää, niin en tykkää. Joko poistun paikalta, tai laitan korvatulpat, tai kuulokkeet korvissa kuuntelen jotain mieluisampaa.
Jossain Lindexissä yms. on todella surkeaa musiikkia aina, en voi ymmärtää miten soittavat sellaista.
Kaverin autossa huutaa aina jollain kanavalla nämä älyttömät radiojuontajat ja musiikki jumputtaa. Pyydän heti, että sulkee radion. En vain yksinkertaisesti kestä tätä.
Jos ollaan sovittu, että hänen autolla mennään, niin kuvio on tämä. Ihme kun joka kerta pitää muistuttaa tästä.
En kuuntele hetkeäkään. Miesystävä ei suostu kuuntelemaan mitä minä kuuntelisin, hän taas kuuntelee vain ac/dc:tä. Minä en mikkihiiriä kuuntele.
Puolessa sekunnissa pääsen onneksi Radio Nöörtsin, Yleksin ja Basson ohi. Niiltei tuu koskaan sellaista jota jaksaisin kuunnella
En minuuttiakaan. Joko poistuisin paikalta tai laittaisin päähän hyvät kuulosuojaimet, löytyy valmiiksi.