Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten odotuspalstala tunnetaan liikkeet jotain 14 viiklta lahtien. Onko ne jotain superodottajia kaikki tyynni. Itse on joka kerralla joutunut odottamaan vahintaan 19 viikolle.

Vierailija
31.07.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tunsin viikolta 15 lähtien.

Vierailija
2/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri piti mahdollisena että 16+ viikoilta lähtien voi tuntea, mutta oli vähän epäileväinen sen suhteen että viikolla 14 voi tuntea liikkeet. Sanoi että silloin sikiö on usein isompi tai viikkoja onkin enemmän kuin luullaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kai toista/useampaa kertaa raskaana olevat tuntevat liikkeitä noin aikaisin. Mutta sitä mä en usko että niitä voisi tuntea jo joskus rv 9-10 niin kuin jotkut väittävät. Se on täysin mahdotonta kun miettii kuinka pieni sikiö on ja kuinka pienet sen raajat ovat siinä vaiheessa.

Vierailija
4/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hoikka ja istukka oli takana joten pikkunaputtelut näkyivät jotain rv 17 jo päällepäinkin. neuvolassa ei uskonut terkkari. sano vaan että oikeesti ne sitten tuntuu vasta n. kuukauden kuluttua.

Vierailija
5/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tuntunut kaikilta aikaisin viikkojen 14-16 välissä ekat hennot hipaisut.

Vierailija
6/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta liikkeet ovat tosiaankin olleet todella vain hipaisuja ja tuntuneet kun on niitä tarkkaan " kuulostellut" . Joten päivän askareiden keskellä niitä ei kyllä siinä vaiheessa vielä huomannut.