Nainen, sytyttääkö jos miehellä esim. Tinderissä kuvia kalareissulta kunnon saaliin kanssa?
Jos on napannut kunnon vonkale , kyllähän sitä kehtaa mainostaa? Onhan se tavallaan alkukantaisesti jotenkin todella miehekästä, kun mies osaa hankkia ruokaa luonnosta, vai mitä?
M41
Kommentit (18)
Ei. En halua nähdä kuolleita eläimiä tinderissä.
Ihan hyvä tietää että saa joskus olla rauhassa kotona kun mies on kalassa.
Ei toimi ainakaan minulla. En ole eräihminen ja olen allerginen kalalle :D
Täysi juntti. Miksi tappaa eläimiä, kun nykyisin jauhesta saa aivan yhtä lailla lihaa ruokiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla toimii. Tietää että mies tekee muutakin kuin löhöää kotona. Rakastan myös kalaruokia.
Ei kalastaja välttämättä osaa itse laittaa ruokaansa.
Ainakin kasvissyöjänä olisi helppo ohittaa ne tapaukset, jotka ylpeilee tappamillaan eläimillä. Eli laita kuva vaan, vetoaa ehkä kaipailemaasi naistyyppiin ja muut pystyy kiertämään kaukaa.
Tärkeintähän on minkälainen vonkale löytyy housuista.
Vierailija kirjoitti:
...tai jos ei housuista, niin vähintään lompakosta.
Kalastamine on itsessään niin tylsä harrastus ettei kiinnosta. Ja se haju kaloista, järvestä ym. Onhan se toki kiva, jos on harrastuksia, mutta kalastaminen on vaan niin 💤😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla toimii. Tietää että mies tekee muutakin kuin löhöää kotona. Rakastan myös kalaruokia.
Ei kalastaja välttämättä osaa itse laittaa ruokaansa.
Minä osaan. Kunhan joku vaan kantaa niitä keittiööni.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kasvissyöjänä olisi helppo ohittaa ne tapaukset, jotka ylpeilee tappamillaan eläimillä. Eli laita kuva vaan, vetoaa ehkä kaipailemaasi naistyyppiin ja muut pystyy kiertämään kaukaa.
Kalstusta harrastavat tuskin viitsivät katsella mitään ituhippejä.
Itse olen vegaani mies ja harrastan kalastusta. Heitän saaliit takaisin tai jos vahingoittuvat, kyllä lokit syö. Ei niitä pyytämiään kaloja ole pakko itse syödä. Joskus vien vanhemmille, isä ainakin tykkää savustaa.
Naisten kiinnostuksesta en tiedä, mutta kalan hinta kaupassa on sen verran kova että ennemin käy järvestä hakemassa ilmaiseksi. Pyyntivälineetkin olen rakentanut itse. Tuore kala on sitä paitsi ihan muuta toista kuin kaupasta haettu. Joskus olen kaupassa kauhistellut jonkun kuhapalan hintaa ja ajatellut järvestä nostaessa että tämä on 200€ arvoinen. Onhan siinä tietysti oma vaiva puhdistaa, mutta hyvän ruoan eteen voi vähän vaivaa nähdä.
Perunat, porkkana ja marjatkin tulee itse kasvatettua ja lannoitteena vain lehmän lantaa. Riittää yllättävän pieni määrä moneksi vuodeksi. Tämä ei tosin kannata rahallisesti ajateltuna, mutta tietää ainakin puhtauden ja alkuperän.
Itse olen sen verran nirso etten mitä tahansa roskaa syö ja sen takia joutuu itse kokkaamaan omilla resepteillä. Tulee toisinaan kokattua myös naisille ja ovat monta kertaa kyselleet reseptejä ruokailun jälkeen. Ehkä minulla on joku vika makuaistissa kun pystyn niin tarkkaan maistamaan jos on pienikin virhe omissa kokkailuissa niin sen kyllä huomaa maussa, mutta toisaalta nuo reseptit on sitten niin viimeisen päälle hiottuja että niistä saa kehuja.
Lapsetkin tykkää ja lasten kaverit ovat melkein päivittäin koulun jälkeen miellä syömässä. Oppivat ainakin kunnollisen ja terveellisen kotiruoan makuun. Ehkä niistä kuitenkin tulee yhtä nirsoja kuin isästä.
Minua viehättäisi enemmän jos miehellä olisi tyylikäs akvaarioharrastus,jota hän esittelisi kuvissaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.gifdeliverynetwork.com/neatembellishedequestrian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalstusta harrastavat tuskin viitsivät katsella mitään ituhippejä.
Silloinhan tilanne on lähtökohtaisesti win-win, sinä et halua treffailla ituhippiä, minua taas ei kiinnosta tappamisesta hupia saavat barbaarit. Ei tule turhaa matchia ihmisen kanssa, jonka kanssa ei kuitenkaan hommasta tulisi mitään.
En olisi huolinut miestä, joka kalastaa tai metsästää, sen sijaan retkeilevä mieheni on todella hot <3