Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, sytyttääkö jos miehellä esim. Tinderissä kuvia kalareissulta kunnon saaliin kanssa?

Vierailija
19.12.2020 |

Jos on napannut kunnon vonkale , kyllähän sitä kehtaa mainostaa? Onhan se tavallaan alkukantaisesti jotenkin todella miehekästä, kun mies osaa hankkia ruokaa luonnosta, vai mitä?

M41

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii. Tietää että mies tekee muutakin kuin löhöää kotona. Rakastan myös kalaruokia.

Vierailija
2/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En halua nähdä kuolleita eläimiä tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä tietää että saa joskus olla rauhassa kotona kun mies on kalassa.

Vierailija
4/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi ainakaan minulla. En ole eräihminen ja olen allerginen kalalle :D 

Vierailija
5/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi juntti. Miksi tappaa eläimiä, kun nykyisin jauhesta saa aivan yhtä lailla lihaa ruokiin.

Vierailija
6/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla toimii. Tietää että mies tekee muutakin kuin löhöää kotona. Rakastan myös kalaruokia.

Ei kalastaja välttämättä osaa itse laittaa ruokaansa.

Vierailija
7/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kasvissyöjänä olisi helppo ohittaa ne tapaukset, jotka ylpeilee tappamillaan eläimillä. Eli laita kuva vaan, vetoaa ehkä kaipailemaasi naistyyppiin ja muut pystyy kiertämään kaukaa.

Vierailija
8/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintähän on minkälainen vonkale löytyy housuista.

Vierailija
9/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...tai jos ei housuista, niin vähintään lompakosta.

Vierailija
10/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastamine on itsessään niin tylsä harrastus ettei kiinnosta. Ja se haju kaloista, järvestä ym. Onhan se toki kiva, jos on harrastuksia, mutta kalastaminen on vaan niin 💤😴

Vierailija
11/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kalastaja välttämättä osaa itse laittaa ruokaansa.

Minä osaan. Kunhan joku vaan kantaa niitä keittiööni.

Vierailija
12/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kasvissyöjänä olisi helppo ohittaa ne tapaukset, jotka ylpeilee tappamillaan eläimillä. Eli laita kuva vaan, vetoaa ehkä kaipailemaasi naistyyppiin ja muut pystyy kiertämään kaukaa.

Kalstusta harrastavat tuskin viitsivät katsella mitään ituhippejä.

Vierailija
13/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vegaani mies ja harrastan kalastusta. Heitän saaliit takaisin tai jos vahingoittuvat, kyllä lokit syö. Ei niitä pyytämiään kaloja ole pakko itse syödä. Joskus vien vanhemmille, isä ainakin tykkää savustaa.

Vierailija
14/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kiinnostuksesta en tiedä, mutta kalan hinta kaupassa on sen verran kova että ennemin käy järvestä hakemassa ilmaiseksi. Pyyntivälineetkin olen rakentanut itse. Tuore kala on sitä paitsi ihan muuta toista kuin kaupasta haettu. Joskus olen kaupassa kauhistellut jonkun kuhapalan hintaa ja ajatellut järvestä nostaessa että tämä on 200€ arvoinen. Onhan siinä tietysti oma vaiva puhdistaa, mutta hyvän ruoan eteen voi vähän vaivaa nähdä.

Perunat, porkkana ja marjatkin tulee itse kasvatettua ja lannoitteena vain lehmän lantaa. Riittää yllättävän pieni määrä moneksi vuodeksi. Tämä ei tosin kannata rahallisesti ajateltuna, mutta tietää ainakin puhtauden ja alkuperän.

Itse olen sen verran nirso etten mitä tahansa roskaa syö ja sen takia joutuu itse kokkaamaan omilla resepteillä. Tulee toisinaan kokattua myös naisille ja ovat monta kertaa kyselleet reseptejä ruokailun jälkeen. Ehkä minulla on joku vika makuaistissa kun pystyn niin tarkkaan maistamaan jos on pienikin virhe omissa kokkailuissa niin sen kyllä huomaa maussa, mutta toisaalta nuo reseptit on sitten niin viimeisen päälle hiottuja että niistä saa kehuja.

Lapsetkin tykkää ja lasten kaverit ovat melkein päivittäin koulun jälkeen miellä syömässä. Oppivat ainakin kunnollisen ja terveellisen kotiruoan makuun. Ehkä niistä kuitenkin tulee yhtä nirsoja kuin isästä.

Vierailija
15/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viehättäisi enemmän jos miehellä olisi tyylikäs akvaarioharrastus,jota hän esittelisi kuvissaan.

Vierailija
16/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.gifdeliverynetwork.com/neatembellishedequestrian

Vierailija
17/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalstusta harrastavat tuskin viitsivät katsella mitään ituhippejä.

Silloinhan tilanne on lähtökohtaisesti win-win, sinä et halua treffailla ituhippiä, minua taas ei kiinnosta tappamisesta hupia saavat barbaarit. Ei tule turhaa matchia ihmisen kanssa, jonka kanssa ei kuitenkaan hommasta tulisi mitään.

Vierailija
18/18 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi huolinut miestä, joka kalastaa tai metsästää, sen sijaan retkeilevä mieheni on todella hot <3