Paluu normaaliin arkeen - miksi osa kuvittelee
...että palataan entiseen normaaliin? Ei todella palata, työpaikkaruokaloita jne ei enää tarvita kuten ei monia muitakaan palveluita. Alkaa ärsyttämään nämä omia työpaikkojaan puolustavat, jotka kuvittelee että paluu tarkoittaa samaa kuin ennen.
Kommentit (23)
Tai sitten ne säilyvät, koska ihmisillä iso tarve olla sosiaalinen kaiken tämän eristyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ne säilyvät, koska ihmisillä iso tarve olla sosiaalinen kaiken tämän eristyksen jälkeen.
Mistä te olette eristäytyneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka niistä lounastreffeistä työpaikkaruokalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitä kaipaa 😀
Miksi työpaikkaruokaloita ei tarvittaisi?
Työnantajat haluavat palata vanhaan, työntekijät eivät. Arvatkaa kumpi voittaa?
Kaikki ei ehkä palaa samanlaiseksi kuin ennen, mutta jos työnantaja pandemian jälkeen palaa taas entiseen eli etätyö ei ole vaihtoehto, sullekin alkaa maistua taas työpaikkaruokalan sapuskat. Ainakin sitten, kun sulla on muutaman kerran lounasrasiasi auennut repussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitä kaipaa 😀
Se on ainoa, mitä minä kaipaan. Olen epäsosiaalinen vapaa-aikana, eikä korona ole paljoa elämääni muuttanut, mutta työlounaat olivat hyviä. Ja muutenkaan virtuaalipalaverit eivät korvaa facetoface-palaverejä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei ehkä palaa samanlaiseksi kuin ennen, mutta jos työnantaja pandemian jälkeen palaa taas entiseen eli etätyö ei ole vaihtoehto, sullekin alkaa maistua taas työpaikkaruokalan sapuskat. Ainakin sitten, kun sulla on muutaman kerran lounasrasiasi auennut repussa.
Meillä jo irtisanottu 50% toimitiloista syksyllä. Samoin siivouksesta jne. Max puolet mahtuu tulevaisuudessa 800 hengen porukasta samaan aikaan toimistolle. Et ihan miten vaan, työantaja ei maksa hukkaneliöitä. Etätöissä ainakin puolet ajassa.
Minä syön ruokalassa, olin etänä tai toimistolla. On vaan eri ravintola.
Tee itse ruokasi. Minä teen itse kaikki ruokani ja ei voisi parempaa terapiaa olla korona aikana.
Eliitin tavoite onkin työpaikkojen vähentäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan tavoittelisi oman elintason alentamista??
Mitä enemmän ihmisillä on töitä, sitä enemmän kaikki voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eliitti haluaa itse voittaa kaiken, heille tavallisten tallaajien henkinen ja taloudellinen hyvinvointi on jo ajatustasolla kuvottava ja he haluavat elää kuin kuninkaat ja muut olisivat orjia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä jo irtisanottu 50% toimitiloista syksyllä. Samoin siivouksesta jne. Max puolet mahtuu tulevaisuudessa 800 hengen porukasta samaan aikaan toimistolle. Et ihan miten vaan, työantaja ei maksa hukkaneliöitä. Etätöissä ainakin puolet ajassa.
Etätyö ei varmasti tule pysyväksi ratkaisuksi yrityselämässä, vaan korkeintaan ajoittaiseksi ja tilapäiseksi, sillä nyt korona-aikana on törkeästi rikottu lakia tai ainakin mennään sieltä mistä aita on matalin, kun puhutaan yrityksen turvajärjestelyistä, tietovuofoista, liikesalaisuuksista, asiakaiden ja yritysten yksityissuojasta, jota ei yrityksenjohto voi millään tavalla valvoa tai missä olosuhteissa työntekijä työskentelee, jos yritys on tekemisissä eri yritysten tai asiakkaiden kanssa, niin kuin lähes aina ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eliitti haluaa itse voittaa kaiken, heille tavallisten tallaajien henkinen ja taloudellinen hyvinvointi on jo ajatustasolla kuvottava ja he haluavat elää kuin kuninkaat ja muut olisivat orjia.
Ei eliitti voi elää kuin kuninkaat, ellei mahdollisimman monella ole töitä. Kandeis lukea kansantaloustiedettä..
Ihan varmasti palaa. Jokaikinen kenen kanssa olen jutellut niin lähtee heti matkustamaan ulkomaille kun vaan rupeaa saamaan lentoja.
Mulla on ainakin ihan normaalia arkea ollut koko ajan...