Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten arvoliberaalius näkyy sinun elämässäsi?

Vierailija
19.12.2020 |

Siinä kysymys.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi arvo liberaali. Olen oikeistolainen ja kannatan markkina taloutta. Aikuisilla ihmisillä on kyky kantaa vastuuta itse itsessään, ei siihen tarvitse muiden puuttua. Tämä tarkoittaa, että hyysäämistä en hyväksy, emme tarvitse ketään kertomaan saammeko rakastaa toista ihmistä oli tämä mitä sukupuolta tahansa tai saammeko vaikka juoda humalhakuisesti. Tämä tarkoittaa myös sitä, että aikuinen ihminen on kykenevä huolehtimaan itsestään, ei tarvitse sosiaalitukia loputtomiin turvottamaan sohvavauvaksi.

Vierailija
2/3 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi arvo liberaali. Olen oikeistolainen ja kannatan markkina taloutta. Aikuisilla ihmisillä on kyky kantaa vastuuta itse itsessään, ei siihen tarvitse muiden puuttua. Tämä tarkoittaa, että hyysäämistä en hyväksy, emme tarvitse ketään kertomaan saammeko rakastaa toista ihmistä oli tämä mitä sukupuolta tahansa tai saammeko vaikka juoda humalhakuisesti. Tämä tarkoittaa myös sitä, että aikuinen ihminen on kykenevä huolehtimaan itsestään, ei tarvitse sosiaalitukia loputtomiin turvottamaan sohvavauvaksi.

Teet juuri kaiken päinvastoin niinkuin pitäisi. Tämän takia olen oikeistolainen arvokonservatiivi joka hyväksyy hyvinvointivaltion kuhtuullisena mutta ei kannata mädätystä esim. Avoimia suhteita ja feminismin tuputtamista koulussa jota taas liberaalit pakottavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mädäntynyt ja haiseva äärikonservatiivi. Et kuulu nykyaikaan. Painu takaisin 50-luvulle.[/quote]

oletko itse kenties "suvaitsevainen" liberaali/vassari?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan