Asiallista keskustelua! Miten on tähän pisteeseen jouduttu?
https://yle.fi/uutiset/3-11696370
"Näihin kuuluu 12–17-vuotiaita nuoria, joilla ei ole tekemistä ja jotka eivät tunne kuuluvansa mihinkään."
Olen itse 30 vuotias helsinkiläinen, on koulutusta ja olen ollut työelämässä, silti minuakin vaivaa näköalattomuutta. Työnantajat eivät sitoudu työntekijöihin, huono ilmapiiri joka paikassa ja yksinäisyyttä.
Tämä nykyajan yhteiskunta on vain niille jolla on jo paljon rahaa ja verkostoja. Tuntuu että koko maa vain hengailee.
Kommentit (5)
En tiedä, mutta nuorten poikien kohdalla ainakin osuutta on sillä, kokevatko saavansa ISÄLTÄÄN rakkautta.
Monella sulttaaneilla on monilla paikkakunnilla eri naisten / miesten kanssa lapsia eikä niitä kukaan ehdi kasvattaa monia lapsia siellä täällä . On monessa eri maassa samoilla ihmisillä lapsia eri maalaisten kanssa kuka niitä kasvattaa ???? Yksikin tossa teki turkkilaisen kanssa sitten kuubalaisen sitten suomalaisen ja vielä Euroopassa muutaman lapsen kuka niitä kasvattaa ??? Maasta toiseen käy naimassa . Kondomit ja sterilisaatio auttaa .
Jotenkin tuntuu että varsinkin Helsingissä pitää olla tietynlainem että pääset töihin ja mukana yhteiskuntaan. Hajuton ja mauton.